Gå til innhold

FIFA 12: Den Gigantiske Tråden

358 stemmer

1. 1. Kommer Fifa 12 i spillsamlingen din?

• Ja
      280
    • Nei
      37
    • Trenger mer info når den tid kommer
      25
    • Det er PES som gjelder
      7
    • Går for begge
      6
    • Ja, det gjorde det. Men fy FAEN som eg angrer!!!
      3

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mulig å slå av taben med målscorer som tar opp halve skjermen etter en scoring? Tenker da på den som dukker opp nederst på skjermen, og skjuler medspillere og motspillere i 7-8 sekunder etter hver scoring...

• Liker 1
Skrevet

DA har jeg rykket opp til 5. divisjon - og det med 4 kamper igjen av sesongen! :)

Takk Tarik..!

(beklager "sjølskrytingen", men var bare veldig gøy!)

Skrevet

Tror en fyr quit'a i raseri nå, på 1-1. Han holdt lekestue, men ledet bare 1-0. Så utligna jeg, og han tok aldri det avsparket :!:

Kan jo være at han mista forbindelsen, men det hakka ikke og han var hjemmelaget. Spilte ikke sesong heller.

Skrevet

Jeg har røket ut mange kamper rett etter en scoring. Sykt irriterende - har alltid vært etter MIN egen scoring. Holdt på å rykke ned sist sesong, etter 4 kamper som endte med D/C-loss. Så dårlig som jeg er i utgangspunktet var det et under at jeg klarte det totalt... :)

Gjest Slettet-PJ426FqLv6
Skrevet (endret)

...

Endret av Slettet-PJ426FqLv6
Gjest Slettet-PJ426FqLv6
Skrevet

Kjenner at det hjalp med en god kjøretur. Helt vanvittig hvor frustrert det går an å bli på dette spillet.

Skrevet (endret)

Viser seg at de fleste av mine mål kommer ved en lobb over midtforsvaret og løp igjennom.

Er det noen grep jeg kan gjøre for å lettere få spissen(e) til å gå på slike løp?

Endret av LHUS
Skrevet

Viser seg at de fleste av mine mål kommer ved en lobb over midtforsvaret og løp igjennom.

Er det noen grep jeg kan gjøre for å lettere få spissen(e) til å gå på slike løp?

Bruke "veggspelknappen."

Trur du bruker R1(Eller om det er L1?) i det han du vil skal gå på løp sentrer pasningen til ein anna på laget ditt. Han vil da springe i retning motstandarmålet, og du vil fint(om ikkje motstandaren leser spelet)spele gjennom spiss :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...