Gå til innhold

Irriterende brukerundersøkelser


Anbefalte innlegg

Først av alt, forstår godt at dere har slike undersøkelser siden det hjelper dere tilpasse innhold og evnt reklamer bedre. Men finnes det en mulighet til å fjerne eller trykke "nei, vil ikke være med" på disse fra forsiden til f.eks hw.no? Har for "uvane" og deselecte evnt markert tekst eller gjøre siden aktiv sånn at jeg kan scrolle, men hver gang jeg gjør det så blir jeg tatt rett til questback greiene og etter ca 10 ganger i løpet av en dag blir det mektig irriterende.

 

Blir sikkert veldig småpirk dette her, men da har jeg ihvertfall spurt og sagt hva jeg mener. :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvordan bør vi vise frem spørreundersøkelsene? Noen nettsteder bruker en popup/interstitial som dukker opp én gang.

 

Vi la den i bakgrunnen denne gangen, men ser at det skaper problemer når man klikker på det hvite feltet for å få fokus i nettleseren. Enig i at dette virker dårlig.

 

Forslag til hvordan vi bør vise frem undersøkelsene det mottas med stor takk :-)

Lenke til kommentar

Hva med å publisere det som en artikkel eller et lite banner blant denne reklamen?

Om det kommer som en popup har jeg en tendens til å bare klikke den bort fordi jeg som regel skal sjekke nye artikler kjapt, da gidder jeg ikke ta en undersøkelse og så lese det jeg besøkte denne siden for. Da ville jeg mye heller hatt en artikkel eller et banner blant reklamene som jeg da kunne klikket på når jeg har tid og bryet :)

Lenke til kommentar

Leta just etter om det var lagd tråd for dette, for om ikke, så hadde det kommet nå :)

 

Er dødslei av å trykke på den brukerundersøkelsen, hvorav webbrowseren min (etter eget ønske)

åpner det i en ny tab, og bytter fokus til den. har vel trykka på den ca 20 ganger

siden fredag..

 

Er vist ikke bare meg som har for vane å trykke på de blanke feltene på websider :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...