Bjarnemann Skrevet 3. februar 2011 Skrevet 3. februar 2011 Hei. Har nylig klart å slutte med både snus og røyk. Noe jeg er ganske fornøyd med. Jeg sluttet siden jeg driver med aktiv idrett, og da har jeg ikke råd til å forpeste kroppen min med dette. Eneste som har vist seg litt vanskelig er den berømte morrarøyken. Det jeg lurer på er om noen har peiling på hvor mye en røyk om dagen egentlig vil kunne ødelegge. Jeg dreiv jo med helgerøyking før da jeg var i toppform og på et bra nivå. En røyk om dagen, hva tror dere?
Slimda Skrevet 3. februar 2011 Skrevet 3. februar 2011 (endret) All røyk er ødeleggende. Endret 3. februar 2011 av Slimda
Bjarnemann Skrevet 3. februar 2011 Forfatter Skrevet 3. februar 2011 Ja det skjønner jeg og. Det jeg lurer på er hvor ødeleggende det er. En røyk om dagen kan vel ikke være sa ille?
Bjonski Skrevet 3. februar 2011 Skrevet 3. februar 2011 Høres ut som min logikk når det kommer til Cola-avhengigheten min. "En Cola skader vel ikke?" fører som regel til -> 2 Cola pr dag. Ikke la deg lure. Skal du slutte, så gjør det skikkelig.
ORLY? Skrevet 3. februar 2011 Skrevet 3. februar 2011 Starta med den på snus, nå går det 3-10 poser om dagen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå