Gå til innhold

Headsett til Spill i mye støy


Zero-

Anbefalte innlegg

Hei.

Er på jakt etter ett headsett med støyreduksjon, pga skal bruke det på TG om ikke så lenge. Men vil også ha litt lydkvalitet. Er ikke så nøye med sourround eller noe, siden Stereo funker fint til spill..

Har ikke lyst til å betale mye over 1000,-

Men det bør ha:

-God mic

-Aktiv støyreduksjon

-Grei lyd

 

Vet ikke om det er mulig å få tak i et headsett med det i den prisklassen, er også åpen for forslag av headsett uten aktiv støyreduksjon, men som slipper inn lite lyd.

Endret av Zero-
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei.

Er på jakt etter ett headsett med støyreduksjon, pga skal bruke det på TG om ikke så lenge. Men vil også ha litt lydkvalitet. Er ikke så nøye med sourround eller noe, siden Stereo funker fint til spill..

Har ikke lyst til å betale mye over 1000,-

Men det bør ha:

-God mic

-Aktiv støyreduksjon

-Grei lyd

 

Vet ikke om det er mulig å få tak i et headsett med det i den prisklassen, er også åpen for forslag av headsett uten aktiv støyreduksjon, men som slipper inn lite lyd.

 

Logitech G35 fungerer nesten som hørselsvern + det har en veldig god mikrofon og 9.1 surround. Koster litt under 700 på netshop.no ... Jeg har det selv og det utrolig hvor bra det egentlig er.

Lenke til kommentar

HAr lest at det er ganske bra ja, men fins det en slags adapter som gjør at man kan spille av med iPhone? altså Minijack -> Usb? Eller går det ann å bruke PC kabelen til iPhone på den?

Edit: Whoa! Ligger på Elkjøp.no til 499,-, Bør jeg slå til?

Endret av Zero-
Lenke til kommentar

HAr lest at det er ganske bra ja, men fins det en slags adapter som gjør at man kan spille av med iPhone? altså Minijack -> Usb? Eller går det ann å bruke PC kabelen til iPhone på den?

Edit: Whoa! Ligger på Elkjøp.no til 499,-, Bør jeg slå til?

 

Planlegger du å bruke mikrofonen på den i iphone også for er ikke sikker på om det fungerer. Men tror det skal funke helt fint med lyd. Så en annen artikkel om det. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=842011

Endret av Trrn13P
Lenke til kommentar

OK, mic er jo det fra før hav, har riktignok skype på den, men bruker det aldri. Men så lenge man kan spille musikk så er det greit, har ødelagt 3 stk ørepropper (Heldigvis var 2 av de fra DealExtreme) og de er uansett ikke noe gode. Men virker aktiv støykansellering via iPhone da? Hadde vert smart i et klasserom, selv om nok noen hadde sett på det med hevede øyenbryn...

 

Edit: Den tråden du linket til ga egentlig ikke noe svar på det da, siden de bare konstanterte at lyddriveren hans var problemet...

Endret av Zero-
Lenke til kommentar

OK, mic er jo det fra før hav, har riktignok skype på den, men bruker det aldri. Men så lenge man kan spille musikk så er det greit, har ødelagt 3 stk ørepropper (Heldigvis var 2 av de fra DealExtreme) og de er uansett ikke noe gode. Men virker aktiv støykansellering via iPhone da? Hadde vert smart i et klasserom, selv om nok noen hadde sett på det med hevede øyenbryn...

 

Edit: Den tråden du linket til ga egentlig ikke noe svar på det da, siden de bare konstanterte at lyddriveren hans var problemet...

 

Jeg må isåfall ærlig si at jeg ikke vet så eksremt mye mer om det. Rart at ingen andre svarer på tråden.

Lenke til kommentar

Virker som det er litt tungvindt ja, men kan jo bare ta med laptop på skolen, så går det bra :p

Men tror jeg kjøper det i morgen, hvis game tar tilbake LBP2, som jeg syns var litt kjedelig + at lillesøknene mine har det, så kan spille der hvis jeg vil.

Endret av Zero-
Lenke til kommentar

En i klassen har G35. For en lyd!

Prøvde med litt forskjellig musikk, og kvaliteten (byggekvalitet og lyd) er mye bedre en forventet. Bassen er også veldig god, og sparker godt i fra seg. Prøvde litt i CS 1.6, og den gir deg et godt "bilde" av hvor fiendene er. Null problem med å høre trinnene dems, eller at lyden forvirrer deg.

 

Tror også Komplett.no har salg på dem.

Lenke til kommentar

En i klassen har G35. For en lyd!

Prøvde med litt forskjellig musikk, og kvaliteten (byggekvalitet og lyd) er mye bedre en forventet. Bassen er også veldig god, og sparker godt i fra seg. Prøvde litt i CS 1.6, og den gir deg et godt "bilde" av hvor fiendene er. Null problem med å høre trinnene dems, eller at lyden forvirrer deg.

 

Tror også Komplett.no har salg på dem.

 

Der koster de 799,- på tilbud, så er nok billigere på elkjøp.no

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...