Gå til innhold

Erfaring med maximumcards.com? Fikk feil-melding.


NinjaGaiden

Anbefalte innlegg

Valgte nettopp å prøve å handle gull-medlemskap hos "maximumcards.com" for første gang.. La inn all informasjonen som trengtes... Bestilte.. Fikk så opp en feilmelding"

 

"Unfortunately, we have problem processing your order at this time.

 

Please do not place another order until you contact us to resolve this problem.

 

 

Thank you. "

 

Okey...?.. Sjekket nettopp netbanken.. Og der så jeg de hadde trukket meg med engang, men de har tydeligvis problemer med å sende meg "varen" jeg har kjøpt og betalt?

 

Fikk så en mail fra dem, hvor det medfølgte en link til deres side, hvor jeg måtte fylle inn "invoice nummer, gamertag, e-mail adresse samt telefon nummer".. Etter å ha fylt ut denne informasjonen, fikk jeg en ny mail fra dem, hvor se sa de ville ta kontakt i løpet av 12 timer.

 

Hva er dette for noe tull?

 

Jeg bestiller en kode som skal sendes pr. Mail.. Var veldig skeptisk til siden, siden det ikke var noen mulighet for paypal.. Men andre jeg kjenner hadde handlet derfra "helt fint", før i tiden. Men det at de trekker pengene med engang, for så å automatisk sende ut en e-mail, hvor de sier de ikke "kan sende koden" pr.Mail, fordi det har oppstått en feil, og at de vil kontakte meg i løpet av 12 timer.

 

Transaksjonen skulle aldri ha blitt gjennomført, hvis det var komplikasjoner.. Men her velger de å trekke, for så å informere om at de ikke kan sende en kode pr. Mail.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg bestilte derfra en gang og fikk omtrent samme feilmelding. Pengene ble trukket men så aldri noe til poengene jeg kjøpte.

 

Først og siste gang jeg prøver å kjøpe på nett,har alltid kjøpt rett fra xboxen før og etter.

 

Vel, du kan jo kjøpe på feks ebay, eller andre søriøse steder en gang til før det koster like mye som på xboxen da...

 

Hadde han gjort et søk her inne, eller spurt noen her inne, så hadde han fått link til seriøse selgere, og betalt 300kr for 13mnd... MS points derimot, er like "billig" på boksen, for de som er "dumme" nok til å legge inn kortinfo der ;)

Lenke til kommentar

Sikker på ikke beløpet bare ble reservert? Jeg har opplevd feilmelding under transaksjon på andre nettsider. Jeg har faktisk opplevd at en transaksjon feilet 3 ganger på rad! Dvs at jeg tilsynelatende ble trukket beløpet hele 3 ganger fra konto. Beløpet ble imidlertid bare reservert, så pengene kom tilbake og ble tilgjengelige noen hverdager etterpå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...