Gå til innhold

Trenger hjelp med å finne en ny laptop til rundt om 6000 kr


Anbefalte innlegg

Hei, min nåværende laptop (Acer aspire 5730ZG, 3 år gammel) har begynt å bli litt problematisk. Da mener jeg knapper som må trykkes ned 10 ganger før bokstaven dukker opp, og det irriterer sjelen av meg.

 

Er derfor på utkikk etter en ny laptop til rundt om 6000 kr, den bør helst kunne kjøre wow og andre typer populære spill som fallout3/new vegas, css osv.

Det bør jo da ikke være et prob siden min nåværende kostet 6000 kr for 3 år siden, og den kjører wow og css på maks grafikk uten noen særlig lav fps.

 

 

Har sedd litt rundt selv etter laptop, og har funnet noen jeg har lyst på, men jeg bruker bare komplett, og er litt usikker på om det faktisk finnes bedre laptoper til en billigere penge.

 

Vært greit om noen av dere kunne ha sedd litt rundt? Søker helst Acer siden jeg er fornøyd med det.

Endret av tomkrugis
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hehe, den av typen Asus du linket er den jeg har sett tidligere på.

 

Aceren du linket :dribble: Specsen på den var altfor fristende.

Du har iallefall skjønt hva jeg er ute etter, spm: Mulig at andre nettsteder selger like bra pc til en billigere penge? Har til nå bare brukt komplett.

Lenke til kommentar

Brukt pc er noe jeg helst vil holde meg unna, men det er ikke noe jeg kan begrunne :tease:

Tror det bare faller meg inn å ikke kjøpe brukt når det gjelder små tekniske duppeditter.

 

Men nei, 6000,- er ikke mye penger for en slik pc.

 

Poenget var at 6000K = 6 000 000.....

Lenke til kommentar

6000K er veldig mye penger

6000K er fryktelig varmt. Skal man være pedant, så skal man være pedant.

 

Brukt pc er noe jeg helst vil holde meg unna, men det er ikke noe jeg kan begrunne :tease:

Tror det bare faller meg inn å ikke kjøpe brukt når det gjelder små tekniske duppeditter.

Støtter den når det dreier seg om laptop (og forsåvidt mobiltelefon etc.). Støv, fingermerker, generell slitasje - slike ting foretrekker jeg nytt. Brukt stasjonær maskin går dog helt greit i min bok, så lenge den fungerer som den skal. Fordel med ny maskin er igjen at du har garanti fra kjøpsdato og du er garantert å få originalt kjøpsbilag. Slike ting kommer godt med hvis maskinen plutselig slutter å fungere uforutsett :)

Lenke til kommentar

Brukt pc er noe jeg helst vil holde meg unna, men det er ikke noe jeg kan begrunne :tease:

Tror det bare faller meg inn å ikke kjøpe brukt når det gjelder små tekniske duppeditter.

 

Men nei, 6000,- er ikke mye penger for en slik pc.

 

Poenget var at 6000K = 6 000 000.....

Og da kan jeg si at jeg siterte vidarkri som også sa at 6000,- ikke er mye penger for en slik laptop : )

 

Hehe, 6000k for en laptop er nok "beyond my dreams" :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...