Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Hvordan virker snus, egentlig?


kallepetrus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 5 måneder senere...
Gjest medlem-211409

Kverulér til du blir gul og blå.

 

Jeg stopper her. Jeg orker ikke mer. Men hva får deg til å tro at jeg kverulerer mer enn deg? At meningene mine er kontroversielle?

Jeg synes denne debatten var interessant. Notelitten kom med mange gode poeng, viste til gode kilder og fikk deg til å innrømme at ifølge din egen definisjon av "ufarlig", så er narkotika ufarlig. Og du kom med påstand etter påstand og et par kilder som ikke hjalp deg særlig i din sak.

 

Og så skriver du at det er han som kverulerer. Hahahaha

Lenke til kommentar

Kverulér til du blir gul og blå.

 

Jeg stopper her. Jeg orker ikke mer. Men hva får deg til å tro at jeg kverulerer mer enn deg? At meningene mine er kontroversielle?

Jeg synes denne debatten var interessant. Notelitten kom med mange gode poeng, viste til gode kilder og fikk deg til å innrømme at ifølge din egen definisjon av "ufarlig", så er narkotika ufarlig. Og du kom med påstand etter påstand og et par kilder som ikke hjalp deg særlig i din sak.

 

Og så skriver du at det er han som kverulerer. Hahahaha

 

Jeg haaper du fikk med deg at du nettopp siterte en post som på dagen er 6 mnd. gammel..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...