Gå til innhold

Fremtidens innvandring


Fremtidensinnvandring  

36 stemmer

  1. 1. Vil mer multikulturisme gjør Nordmenn mer rasitisk/intolerante?

    • Ja
      21
    • Nei
      7
    • Vet ikke/usikker
      8


Anbefalte innlegg

I løpet av de neste (ti)årene vil innvandrere representere en større og større del av befolkningen i Norge, ifølge Wikipedia er ca 11% av Norges befolkning førstegenerasjons innvandrere. Og samtidig som noen folk blir mer tolerante blir også noen mindre tolerante, spesielt til Islam og ikke-vestlige innvandrere. Hvordan tror dere Norge vil reagere når og på veien til når f.eks 25% av befolkningen er muslimer og 35% ikke er fra vesten?.

 

Vil vi bli mer tolerante? eller vil vi se Nasjonalistiske partier vokse seg store, rasekriger, borgerkrig?

 

Jeg tror vi vil se flere Nasjonalistiske partier og demonstrasjoner mot Innvandring og Islam.

Endret av Geeder
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det jeg har lest av undersøkelser om temaet, dog jeg har ingen for hånden dessverre, tilsier at personer i nærmere kontakt med "våre nye landsmenn" har bedre forhold til dem enn andre som ikke har det. I tillegg så er det slik at med generasjonene som kommer vil det bli flere assimilerte innvandrere, noe som i større grad vil vise at også de er sånn som oss og de vil da bli godtatt i større grad enn i dag.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Jeg tror at om vi klarer å opprettholde levestandarden og få de fleste inn i arbeid, så vil ikke økt innvandring være noe problem.

 

Økt innvandring vil alltid være et problem. Den største grunnen er religion. 2 forskjellige religioner kan ikke leve sammen. Det er bare å følge med på nyhetene for å se det. Det er også en grunn for at vi har landegrenser og det har ingenting med rasisme å gjøre, men at vi trenger et system. Norge er i ferd med å bli et kaos-land der det er umulig å gjenopprette systemet.

Endret av ->NightHawk<-
Lenke til kommentar

Jeg tror at om vi klarer å opprettholde levestandarden og få de fleste inn i arbeid, så vil ikke økt innvandring være noe problem.

 

Økt innvandring vil alltid være et problem. Den største grunnen er religion. 2 forskjellige religioner kan ikke leve sammen. Det er bare å følge med på nyhetene for å se det. Det er også en grunn for at vi har landegrenser og det har ingenting med rasisme å gjøre, men at vi trenger et system. Norge er i ferd med å bli et kaos-land der det er umulig å gjenopprette systemet.

Økt velstand har vist seg å henge sammen med økt sekularisering i de fleste land. Derfor frykter jeg ikke innvandring av religiøse i Norge, av grunnen som jeg nevnte tidligere.

Lenke til kommentar

Hmmm. Jeg vet om land som er veldig stolt over innvandringen sin. Atpåtil pleier det samme landet å være favorittlandet til mange av de som ikke vil ha innvandring i Norge...

Tenker du nå på det landet hvor det er mennesker som er langt mer ekstreme i sin innvandringsfientlighet, og det landet hvor de har en grense mot sør hvor de investerer milliarder i begrensing av innvandring?

Lenke til kommentar

Hva med Venezuela og USA, Honduras og USA, Nigaragua og USA, Guatemala og USA, Egypt og USA, Norge og USA, Vanuatu og USA? At Hong Kong skiller seg positivt ut er bra for dem, men lite representativt. De to siste casene her er tatt med av sammenligningsgrunner. Når det kommer til innvandring så kan man jo si at de 4 første casene kan være en kontrollgruppe, rett og slett på grunn av lite innvandring...

Lenke til kommentar

Men som allikevel alltid har sluppet inn mange, men ja, samme kontrastfylte land.

Og som i dag slår Norge på nesten all kriminalitetsstatistikk på grunn av dette.

 

Nå er det faktisk fire ganger så mye kriminalitet i Oslo som i New York.

http://www.aftenposten.no/english/local/article2299327.ece

http://www.nrk.no/nyheter/norge/1.7218976

 

Og over halvparten av Kriminaliteten i Oslo er utført av utlendinger, som utgjør en fjerdedel av befolkningen.

 

http://www.aftenposten.no/nyheter/oslo/article2526653.ece

 

Fakta taler for seg selv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...