Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Slutte å ha sex med dama?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-1432
Skrevet

Og da er det ikke så deilig og ha sex.

Skrevet

Nei, det tviler jeg også på. Men det er 1. Ikke alle jenter som har mens-smerter, 2. Ikke alle av de igjen som har plagsomme menssmerter og 3. Ikke alle av de med mens smerter om har dem hele tiden....

Gjest medlem-1432
Skrevet

Nei, jeg sa jo det var individuelt.

Skrevet

Nei, det tviler jeg også på. Men det er 1. Ikke alle jenter som har mens-smerter, 2. Ikke alle av de igjen som har plagsomme menssmerter og 3. Ikke alle av de med mens smerter om har dem hele tiden....

stemmer det. dama mi har ikke mens-smerter, og blir ikke påvirka på andre måter enn at det renner blod nedentil. ;) men frister ikke så mye altså, så tror jeg venter til RETT etter perioden. gleder meg :w00t:

• 2 uker senere...
Skrevet

be henne gå på p-piller eller p-sprøyte. Ev også kondom. Da er dere helt sikre.

Og noe som ganske få vet er at selv om jenta får sperm inni seg så er det ikke 100% sjangse for at hun blir gravid. Ganske mange par må prøve flere ganger før jenta blir gravid. Så hun trenger ikke ha heeelt noia.

Skrevet

be henne gå på p-piller eller p-sprøyte. Ev også kondom. Da er dere helt sikre.

Du leste bare førsteposten? ;)

Og noe som ganske få vet er at selv om jenta får sperm inni seg så er det ikke 100% sjangse for at hun blir gravid. Ganske mange par må prøve flere ganger før jenta blir gravid. Så hun trenger ikke ha heeelt noia.

Er det få som vet dette? I så fall MÅ virkelig seksualundervisningen gjøres til eget og gjennomgående fag i grunnskolen...

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...