Gå til innhold

Photoshop på Macbook


Anbefalte innlegg

Hey.
Jeg fikk nettopp min Macbook Pro, og har installert Photoshop CS5. Det jeg lurer på, er om bakgrunnen virkelig skal være transparent? Jeg har prøvd å endre instillingene, men der står det at den er stilt inn til å ha den vanlige grå bakrunnen. Noen som vet hvorfor den er slik? Som du ser på vedlegget, kan man rett og slett se bakgrunnen på sidene, og om jeg trykker kommer jeg til skrivebordet..

post-224244-0-76334000-1296321266_thumb.png

Endret av mutz
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hey.

Jeg fikk nettopp min Macbook Pro, og har installert Photoshop CS5. Det jeg lurer på, er om bakgrunnen virkelig skal være transparent? Jeg har prøvd å endre instillingene, men der står det at den er stilt inn til å ha den vanlige grå bakrunnen. Noen som vet hvorfor den er slik? Som du ser på vedlegget, kan man rett og slett se bakgrunnen på sidene, og om jeg trykker kommer jeg til skrivebordet.

Bare å høyreklikke der bakrunnen skal være så kommer det opp en meny.

 

Hey.

Jeg fikk nettopp min Macbook Pro, og har installert Photoshop CS5. Det jeg lurer på, er om bakgrunnen virkelig skal være transparent? Jeg har prøvd å endre instillingene, men der står det at den er stilt inn til å ha den vanlige grå bakrunnen. Noen som vet hvorfor den er slik? Som du ser på vedlegget, kan man rett og slett se bakgrunnen på sidene, og om jeg trykker kommer jeg til skrivebordet.

Bare å høyreklikke der bakrunnen skal være så kommer det opp en meny.

Lenke til kommentar

Hey.

Jeg fikk nettopp min Macbook Pro, og har installert Photoshop CS5. Det jeg lurer på, er om bakgrunnen virkelig skal være transparent? Jeg har prøvd å endre instillingene, men der står det at den er stilt inn til å ha den vanlige grå bakrunnen. Noen som vet hvorfor den er slik? Som du ser på vedlegget, kan man rett og slett se bakgrunnen på sidene, og om jeg trykker kommer jeg til skrivebordet.

Gå inn på edit/prefernces. der finner du innstillingene..grå,hvit og sort.Men fargen vil først forandre seg når du åpner ett bilde..satte min til sort nå...blir sort kant rundt bilde da riktignok...men det er vel ikke noe å gjøre med:-)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...