vikingkylling Skrevet 2. februar 2011 Skrevet 2. februar 2011 Jeg har hørt på Shakira my tits are small blabla gjennom halve spillet, Grøss... jeg regnet med det var skrekk, men det der blir for mye for meg. Holder meg til rolige barnespill som Doom og Silent Hill.
TheCatIsALie Skrevet 2. februar 2011 Skrevet 2. februar 2011 Liker spillet, men har til tider problemer med å begrense bruken av skudd. Lett å bomme, og måtte bruke noen skudd da man blir stresset fordi en svær satan plutselig sier bø og vil spise deg..
Blabla1 Skrevet 3. februar 2011 Forfatter Skrevet 3. februar 2011 (endret) Blir tom for skudd hele tiden jeg. Bare gir opp og dør! Dårlig at ikke den gravitasjonssaken/gravitygun ikke gjør no skade. Klikka for meg ista. kom inn på et laserrom der man må løpe for å ikke bli kuttet opp. Så kom jeg borti TAB istede for shift(løpe), som gjør at tullingen begynner å gå i aim mode. Den andre gangen sto det en gigantisk F'er som jokker ved utveien. Næmen for f! Neste gang kaster jeg pcen ut i snøen. Endret 3. februar 2011 av Zonked223
NoNamesLeft Skrevet 6. februar 2011 Skrevet 6. februar 2011 (endret) prøvde det nå nettopp. Blir mitt første horror spill untatt amnesia (som forøvrig ble avinnstallert etter en time...) men, men. Har nå spillt den siste timen, og tok meg nå en pause for å få ned pulsen Endret 6. februar 2011 av NoNamesLeft
Alpha Centauri Skrevet 7. februar 2011 Skrevet 7. februar 2011 (endret) Skikkelig kult spill. Har kommet til der det er sånne små mutanter med 3 bein, men står fast. Har lite liv, og det er dermed nesten umulig å komme seg igjennom til lagringsstasjonen. Endret 7. februar 2011 av Stupebr3tt
Blabla1 Skrevet 7. februar 2011 Forfatter Skrevet 7. februar 2011 Spiller du på pc? Er det konsol så er du fucked. Litt dumt at man ikke får tilbake liv etter man har dødd et par ganger.
TheCatIsALie Skrevet 7. februar 2011 Skrevet 7. februar 2011 Bruk statis, og skyt av bein eller armer. Bruk telekinesis, grap, så skyt, så grab ammo eller hva de har og ta det.
NoNamesLeft Skrevet 7. februar 2011 Skrevet 7. februar 2011 (endret) ok... hva FAEN? hva feiler det folka som har laget dette spillet? SMÅ EKSPLODERENDE BABYER? WTF?!?!? Endret 7. februar 2011 av NoNamesLeft
TheCatIsALie Skrevet 7. februar 2011 Skrevet 7. februar 2011 ok... hva FAEN? hva feiler det folka som har laget dette spillet? SMÅ EKSPLODERENDE BABYER? WTF?!?!? Det er ikke for barn, nei. Men hun dama som røyk var ikke direkte smart heller da..
Blabla1 Skrevet 7. februar 2011 Forfatter Skrevet 7. februar 2011 Babyer med spiderman evner. De klatrer rundt på veggene. Hvorfor er det en spoiler?
TheCatIsALie Skrevet 7. februar 2011 Skrevet 7. februar 2011 Husk at de, som de fleste andre, er infisert av ett virus. Det er såvidt jeg har forstått unger, men de er mutert.. endel.
andreasvik Skrevet 10. februar 2011 Skrevet 10. februar 2011 Begynnte å spille i dag, noe jeg la merke til var at der ikke er noe kapittel skille mellom kapittelene. La merke til det da jeg skulle lagre på en save-station, siden det sto Chapter 4. Så jeg kan ikke annet enn å anta at det ikke er skille mellom brettene. I det forrige spillet både begynnte og avslutten man de fleste chapterene på det toget som tar deg igjennom Ishumura. Jaja, vet ikke om jeg skal kalle det en fordel eller ulempe at det ikke er slik i Dead Space, spiller egentlig ikke noen rolle, men hva tenker dere? En annen ting jeg la merke til var at du må trampe de necromorph kroppene etter at du har drept dem for at ammo eller penger skal komme frem. Var ikke noe jeg var ops på fra starten av men er i hvertfall noe jeg vet om nå... Så de som IKKE visste om dette har noe å huske på, kansje et svar på hvorfor dere går tommt i liv og ammo. Tror kansje det var noe de bestemmte når de laget spillet, slik at man må gi litt ekstra for å kunne klare seg med ammo, chash eller liv. Har vert på kanten med helse frem til nå men har aldri gått tom for skudd.
TheCatIsALie Skrevet 10. februar 2011 Skrevet 10. februar 2011 Vel, er da positivt at det ikke er noen "Loading now....... please wait........ this will only take a moment.........."
kaasa92 Skrevet 10. februar 2011 Skrevet 10. februar 2011 Hei Noen som er kommet til kapittel 6 som har en save å dele? Måtte formatere og reinstallere OS, så mistet saven og orker ikke starte helt på nytt ...
TheCatIsALie Skrevet 10. februar 2011 Skrevet 10. februar 2011 (endret) Hei Noen som er kommet til kapittel 6 som har en save å dele? Måtte formatere og reinstallere OS, så mistet saven og orker ikke starte helt på nytt ... Saver fra flere kapitler, vet ikke hvilken som er hvilken. Survivor difficulty. EDIT: glemte å faktisk laste opp, og, .7z var visst ikke lov -.- Dead Space 2.zip Endret 10. februar 2011 av Jevrio 1
Alpha Centauri Skrevet 11. februar 2011 Skrevet 11. februar 2011 (endret) Kom forbi det stedet jeg sleit så sykt med! Klarte (med ekstremt mye flaks) å løpe bort til lagringsstasjonen, og deretter åpne en dør med en powernode. :!: Endret 11. februar 2011 av Stupebr3tt
TheCatIsALie Skrevet 12. februar 2011 Skrevet 12. februar 2011 http://sv.justin.tv/sanco55#/w/857590080 Livestream, hardcore. I starten av kapittel 2 atm.
Venerable Skrevet 12. februar 2011 Skrevet 12. februar 2011 Har 2'ern like treg respons tid som 1'ern? Slik at når man beveger seg, tar det 0,5 sek før man faktisk beveger seg? Og samme når man prøver å stoppe?
Alpha Centauri Skrevet 13. februar 2011 Skrevet 13. februar 2011 Har 2'ern like treg respons tid som 1'ern? Slik at når man beveger seg, tar det 0,5 sek før man faktisk beveger seg? Og samme når man prøver å stoppe? Nei, ikke på xbox iværtfall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå