Gå til innhold

Fortell hva du har hengende på veggen hjemme!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Før hadde jeg Beatles, Pink Floyd og American History X plakat. Nå er det kun et styggt rom med det periodiske system :!:

Ånei, hadde aldri i livet fått sove med det periodiske systemet på soveromsveggen! haha.. ville nevne et bilde jeg alltid har hatt i stua, en eller annen dame som sitter i et badekar også noen gloser om hvor flott livet er og at hu har fått ny maskara og drikker vin, merkelig bilde men det har hengt der så lenge jeg kan huske

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

*Bilde*

Kjøpte dette nettopp fra en norsk nettbutikk, vi er veldig fornøyde! :)

 

Det skal være 1-2 cm mer avstand mellom bildene. Ta dem ned og gjør jobben på nytt.

 

Nei, så dum jeg er. Jeg ser jo nå at det står Artbits i hjørnet, så det er antakelig ikke du som har hengt opp bildene.

Endret av Zarac
Lenke til kommentar

Har et stort bilde av meg innrammet i glass(selvdigger).

 

Sleeping beauties som jeg fikk til bursdagen

av min bror: 2r6pmpf.jpg

 

The ace of spades(hang der før, måtte lage plass til jentene): w2islj.jpg

 

Har faktisk en 'Dragon scimitar' fra spillet Runescape, som ble laget på sløyden på barneskolen, ganske fet i grunn!

 

Et mindre bilde av meg og min hund, 2-3 capser og noe uinteressant..

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Har faktisk ingenting. Bare hvite vegger, ser ikke grunn til å ha noe heller. Minimalisme er jo inn. :cool:

Trives du i sykehuset ditt da? Fatter ikke hvorfor alt skal være så hvitt hele tiden. Booooring.

 

Hehe, har faktisk fått det påpekt. Nei, vet ikke egentlig kanskje det hadde vært fint med noe på veggen, kanskje ikke. Har ikke problemer med det sånn som det er nå. Har så mye drit stående rundt at de hvite veggene gjør det litt mer luftig.

 

Verste som finnes må jo være folk med vegger tappesert av bilder å plakater og alskens nips stående rundt på det som er av hyller og karmer. En mellomting er fint.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...