Gå til innhold

Skitne India. (advarsel, sterke bilder)


pk2010

Anbefalte innlegg

Her kan dere se hvor sykt lavtstående denne hindukulturen er.

 

http://www.chinasmack.com/2010/pictures/filthy-india-photos-chinese-netizen-reactions.html

 

india-photos-17-560x420.jpg

 

india-photos-19-560x420.jpg

 

india-photos-30-560x372.jpg

 

india-photos-44-560x242.jpg

 

Forlatte lik.. Det kreves rundt et halvt tonn tre for å kremere likene, noe langt fra alle har råd til.

 

india-photos-89-560x372.jpg

 

Tilbedelse av en eller annen hedensk gud med 8 føtter, tydelig ikke brydd av sine omgivelser disse.

Endret av pk2010
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg synes India har en flott historie jeg, med en kultur og livsfilosofi som på mange områder er mer tiltalende enn vestlig (for meg personlig), men det er nå min mening. At man synes det er mer underlig med en 8-beinet gud i forhold til vestens omnipotente Jahwe får så være sin sak, du er klar over at de hinduistiske gudene i all hovedsak kun er aspekter av Brahman, og således kan tolkes til å være projeksjoner snarere enn den hele og store virkelighet?

 

Synes forøvrig at denne nærheten til døden virker mer naturlig enn vår kunstige distanse til døden, her får man faktisk sjokk om man finner en hodeskalle på en kirkegård (av alle steder): http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=10037828

 

Men jeg respekterer at du har et annet syn. :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Ingenting "lavtstående" med denne kulturen. Ei heller handler det om kultur. Det handler om fattigdom. Slumområdene utenfor storbyene er fulle av møkk, dritt, kompost. Det skyldes ikke at folkene eller kulturen er laverestående, det skyldes fattigdom, mangel på infrastruktur etc. Inni byen har du moderne business-bygninger, børser etc. Klasseskillene er store. Du burde heller vise litt respekt for disse menneskene som klarer å leve oppi all denne dritten som herskerklassen kaster rundt seg, uten å gjøre revolusjon (enda).

Kanskje du selv hadde følt deg "opplyst og ren" etter å ha tatt et bad i ganges elven?

 

Jeg kan arrangere så du får ta deg et bad i en septiktank om du så ønsker.

Lenke til kommentar

Jeg synes India har en flott historie jeg, med en kultur og livsfilosofi som på mange områder er mer tiltalende enn vestlig (for meg personlig), men det er nå min mening. At man synes det er mer underlig med en 8-beinet gud i forhold til vestens omnipotente Jahwe får så være sin sak, du er klar over at de hinduistiske gudene i all hovedsak kun er aspekter av Brahman, og således kan tolkes til å være projeksjoner snarere enn den hele og store virkelighet?

 

Synes forøvrig at denne nærheten til døden virker mer naturlig enn vår kunstige distanse til døden, her får man faktisk sjokk om man finner en hodeskalle på en kirkegård (av alle steder): http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=10037828

 

Men jeg respekterer at du har et annet syn. :)

Du kaller det å akseptere at det ligger lik og flyter i Ganges en "nærhet til døden" ? Jeg kaller det skitt og det å ikke bry seg om sine omgivelser.

 

Ingen ønsker å leve i fattigdom og søppel, men det er store deler av befolkninga i India som faktisk ikke har noe valg.

Det er fattige muslimer i India også, de snakker ut mot denne galskapen og forsøker å gjøre noe med det. Jeg håper de etterhvert tar over dette drittlandet India.

 

Å leve med dritt rundt seg, å ikke bry seg om sine omgivelser er et bevisst valg.

Lenke til kommentar

Jeg synes India har en flott historie jeg, med en kultur og livsfilosofi som på mange områder er mer tiltalende enn vestlig (for meg personlig), men det er nå min mening. At man synes det er mer underlig med en 8-beinet gud i forhold til vestens omnipotente Jahwe får så være sin sak, du er klar over at de hinduistiske gudene i all hovedsak kun er aspekter av Brahman, og således kan tolkes til å være projeksjoner snarere enn den hele og store virkelighet?

 

Synes forøvrig at denne nærheten til døden virker mer naturlig enn vår kunstige distanse til døden, her får man faktisk sjokk om man finner en hodeskalle på en kirkegård (av alle steder): http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=10037828

 

Men jeg respekterer at du har et annet syn. :)

Du kaller det å akseptere at det ligger lik og flyter i Ganges en "nærhet til døden" ? Jeg kaller det skitt og det å ikke bry seg om sine omgivelser.

 

Ingen ønsker å leve i fattigdom og søppel, men det er store deler av befolkninga i India som faktisk ikke har noe valg.

Det er fattige muslimer i India også, de snakker ut mot denne galskapen og forsøker å gjøre noe med det. Jeg håper de etterhvert tar over dette drittlandet India.

Å leve med dritt rundt seg, å ikke bry seg om sine omgivelser er et bevisst valg.

 

Lol, der avslørte du en del av bakgrunnen din.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Det å anklage en kultur for å være lavtstående mens man fremhever sin egen som den "rette" har man gjentatte ganger sett opp gjennom tiden. Et raskt eksempel er koloniseringen av stort sett hele verden der det var europeerens plikt til å redde disse "fortapte" menneskene, så hva har skjedd i ettertid? Se bare på Afrika og landegrensene som ble opptegnet med linjal uten omtanke til etnisitet i en region.

 

Ps. Andre verdenskrig er jo et fint eksempel for å fremheve sin kultur som den eneste rette.

 

For meg så synes jeg at India og andre naturreligioner har en lagt større respekt for de døde enn vesten. Vi skal sørge og gråte mens andre religioner med andre skikker viser på sett og vis mer respekt for de døde. Det holdes avskjedsfester for å minnes den døde, i Norge drukner vi våre sorger med kaffe og kondolanser..

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Det største partiet i India er det sosialdemokratiske Indian National Congress. Det nest største partiet er det nasjonalistiske Bharatiya Janata Party. Det tredje største er det sosialistiske Bahujan Samaj Party. Det fjerde største er det kommunistiske Communist Party of India.

 

Er det rart det går dårlig? De ber om det selv!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ps. Andre verdenskrig er jo et fint eksempel for å fremheve sin kultur som den eneste rette.

Mener du Nazi Tyskland under andre verdenskrig som samarbeidet med India? derp.

 

Tyskland skal egentlig ha æren for å frigjøre India fra Imperialisme, men det er vel kanskje litt for mye forlangt at du skal forstå det.

 

3643598836_51cfcafce8.jpg

 

Morsomt å lese alle innleggene som unnskylder denne drittkulturen/religionen Hinduisme og si at dens tilnærming til døden er naturlig etc.

 

Å la lik ligge åpenlyst fremme slik som der, samt drite på såkalt "hellig" grunn i store dunger over hverandre uten å grave det ned er etter alle definisjoner noe veldig skittent noe. Det skal nevnes at jeg sparte brukerne i denne tråden for de aller verste bildene, de ligger der for den som vil se ved å klikke på linken.

 

Lol, der avslørte du en del av bakgrunnen din.

Vil du forklare hvordan du drar konklusjoner om min bakgrunn basert på en enkelt uttalelse og hvordan det er relevant for denne tråden?

Lenke til kommentar

Hvor i all verden har du det fra at India og Tyskland samarbeidet under krigen? Brevet fra Gandhi ble skrevet i juli, og sier ikke annet enn det som rett er: At om noen på det tidspunkt skulle kunne avverge andre verdenskrig, så var det Hitler. (Ved å avslutte sin aggresjon mot nabolandene.) Gandhi var sterk motstander av nazismen, som han oppfattet som en kilde til vold, noe han som kjent var imot.

 

To måneder senere, etter at det ble klart at Tyskland ikke hadde planer om å trekke seg, erklærte India krig mot Tyskland. Over to og en halv millioner indere kjempet på de alliertes side.

 

Dog var det enkelte, spesielt Nehru, som påpekte det paradoksale i at India skulle kjempe sammen med England for å gi verden en frihet som England slett ikke hadde villet gi inderne. Og denne misnøyen ble utnyttet av nasjonalister som INA, også i væpnede aksjoner på Japans side.

 

Geir :)

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Det er fattige muslimer i India også, de snakker ut mot denne galskapen og forsøker å gjøre noe med det. Jeg håper de etterhvert tar over dette drittlandet India.

 

Dårlig gjordt å dra ned nivået innpå her til www.desi.no standard.

 

Man ser hvor du kommer fra, Pakistanere og Indere makter i likhet med shia og sunni ikke å legge konfliktene bak seg når de kommer hit til landet men sloss så busta fyker.

 

Å si at religionen er grunnen til at deler av India lever i fattigdom er bull, dessuten er ikke Pakistan noe som helst bedre i så måte.

Lenke til kommentar

Hvor i all verden har du det fra at India og Tyskland samarbeidet under krigen? Brevet fra Gandhi ble skrevet i juli, og sier ikke annet enn det som rett er: At om noen på det tidspunkt skulle kunne avverge andre verdenskrig, så var det Hitler. (Ved å avslutte sin aggresjon mot nabolandene.) Gandhi var sterk motstander av nazismen, som han oppfattet som en kilde til vold, noe han som kjent var imot.

 

To måneder senere, etter at det ble klart at Tyskland ikke hadde planer om å trekke seg, erklærte India krig mot Tyskland. Over to og en halv millioner indere kjempet på de alliertes side.

 

Dog var det enkelte, spesielt Nehru, som påpekte det paradoksale i at India skulle kjempe sammen med England for å gi verden en frihet som England slett ikke hadde villet gi inderne. Og denne misnøyen ble utnyttet av nasjonalister som INA, også i væpnede aksjoner på Japans side.

 

Geir :)

Uansett hvordan du vrir og vender på det så er det PGA Hitler at det britiske imperiet ikke lengere er en realitet.

Lenke til kommentar

So much hate. Få deg ein hobby? Spel litt fotball? Lær deg å spele piano?

Dine fedres kamp trenger ikkje vere din :)

 

Dette er det andre innlegget moderator lar stå som har absolutt ingenting med denne tråden å gjøre, men heller med min person. Slik fungerer det altså på diskusjon.no.. Om moderator finner en tråd hvor bermen har samlet seg i politisk korrekt enighet så er det OK å diskutere person. Forøvrig så er du langt ute på Finnmarksvidda med din teori om at mine fedres kamp (hva enn det skal bety), Få deg en hobby selv.

 

Er nok dessverre du som vrir og vender her. Gandhi startet sitt arbeid før krigen og fortsatte etterpå...

Nei.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...