Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

NKI.no Generell Studiekompetanse


Anbefalte innlegg

Hei

 

Jeg tenkte jeg skulle begynne på NKI.no og få meg Generell Studiekompetanse.

 

Er det noen her som har erfaringer om hvordan det er å studere det der?

Hvordan er klasserommene? Oppfølgningen? Tar de imot elever som sliter litt med vanlige fag eller?

Hvordan foregår eksamen og hva slags lekser/prøver har de?

 

All info taes imot med takk. :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei, moren min arbeider som fagsjef ved NKI Nettstudier. Moren min forteller at det er mange som tar generell studiekompetanse ved NKI. Utdanningen er 100% nettbasert, altså man møter ikke fysisk i et klasserom. Når man starter med et fag får du tildelt en faglærer som følger deg helt til du tar eksamen som privatist i offentlig skole.

 

Det fine med nettstudier er at du kan bruke lengre tid enn offentlig skole, dermed passer dette fint for folk som er i arbeid eller treger lengre tid på å lære. Det finnes også spesielle tiltak for folk med spesielle læringsbehov. Angående lekser/prøver er det innsendingsoppgaver som man må bestå for å komme videre.

 

NKI er Norges største videregående skole med 6000 studenter

 

 

Mere informasjon finner du NKI.no

TLF: 67 58 89 99

 

Hilsen Ballestikk

Endret av Ballestikk
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hei, moren min arbeider som fagsjef ved NKI Nettstudier. Moren min forteller at det er mange som tar generell studiekompetanse ved NKI. Utdanningen er 100% nettbasert, altså man møter ikke fysisk i et klasserom. Når man starter med et fag får du tildelt en faglærer som følger deg helt til du tar eksamen som privatist i offentlig skole.

 

Det fine med nettstudier er at du kan bruke lengre tid enn offentlig skole, dermed passer dette fint for folk som er i arbeid eller treger lengre tid på å lære. Det finnes også spesielle tiltak for folk med spesielle læringsbehov. Angående lekser/prøver er det innsendingsoppgaver som man må bestå for å komme videre.

 

NKI er Norges største videregående skole med 6000 studenter

 

 

Mere informasjon finner du NKI.no

TLF: 67 58 89 99

 

Hilsen Ballestikk

 

 

 

Hei

 

Tusen takk for kjempesvar. :D

 

Men jeg har et lite spørsmål, hvordan fungerer det om man stryker på en oppgave/eksamen, for man mulighet til å ta dette på nytt?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...