Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

NKI.no Generell Studiekompetanse


Anbefalte innlegg

Hei

 

Jeg tenkte jeg skulle begynne på NKI.no og få meg Generell Studiekompetanse.

 

Er det noen her som har erfaringer om hvordan det er å studere det der?

Hvordan er klasserommene? Oppfølgningen? Tar de imot elever som sliter litt med vanlige fag eller?

Hvordan foregår eksamen og hva slags lekser/prøver har de?

 

All info taes imot med takk. :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei, moren min arbeider som fagsjef ved NKI Nettstudier. Moren min forteller at det er mange som tar generell studiekompetanse ved NKI. Utdanningen er 100% nettbasert, altså man møter ikke fysisk i et klasserom. Når man starter med et fag får du tildelt en faglærer som følger deg helt til du tar eksamen som privatist i offentlig skole.

 

Det fine med nettstudier er at du kan bruke lengre tid enn offentlig skole, dermed passer dette fint for folk som er i arbeid eller treger lengre tid på å lære. Det finnes også spesielle tiltak for folk med spesielle læringsbehov. Angående lekser/prøver er det innsendingsoppgaver som man må bestå for å komme videre.

 

NKI er Norges største videregående skole med 6000 studenter

 

 

Mere informasjon finner du NKI.no

TLF: 67 58 89 99

 

Hilsen Ballestikk

Endret av Ballestikk
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hei, moren min arbeider som fagsjef ved NKI Nettstudier. Moren min forteller at det er mange som tar generell studiekompetanse ved NKI. Utdanningen er 100% nettbasert, altså man møter ikke fysisk i et klasserom. Når man starter med et fag får du tildelt en faglærer som følger deg helt til du tar eksamen som privatist i offentlig skole.