Gå til innhold

[Løst] Kjøpt Xbox 360 - Har en del spørsmål!


Rosoero

Anbefalte innlegg

Hei,

 

For ikke så lenge siden kjøpte jeg meg en Xbox360 slim. Har en del spørsmål.

 

-Kan jeg kjøpe en ekstern HDD og koble den til? Tenker da på en random en fra komplett med kanskje 1TB lagring.

 

-Kan jeg koble til trådløst USB tastatur? Eller må jeg kjøpe det lille messanger kitet?

 

-Er det mulig å ha 2 brukere på Xboxen og da ha Xbox live på begge to uten at det koster noe ekstra? Jeg har nemmelig en bruker med live og min kjære har en bruker, men virker som om jeg må abbonere på LIVE hvis hun skal spille online? Det vil jeg ikke, men vil jo heller ikke at hun skal ødelegge min score på f.eks Black ops o.l

 

-Hvilket program kan jeg bruke for å streame filmer fra PC? Tenker på noe lignende som PS3 MEDIA Viewer.

 

Takker for svar!

Endret av Rosoero
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

-Kan jeg kjøpe en ekstern HDD og koble den til? Tenker da på en random en fra komplett med kanskje 1TB lagring.

 

-Kan jeg koble til trådløst USB tastatur? Eller må jeg kjøpe det lille messanger kitet?

 

-Hvilket program kan jeg bruke for å streame filmer fra PC? Tenker på noe lignende som PS3 MEDIA Viewer.

du kan bruke hvilken som helst hdd og spille av film, bilder og musikk på.

 

du kan ihvertfall bruke et tastatur med usb plugg i. trådløst vet jeg ikke.

 

bruk media center på xboxen, fungerer utmerket med divx.com sin codec via din pc.

Lenke til kommentar


  •  
  • De fleste windows kompatible tastartur virker på xbox også
  • Begge brukerne må ha live, ejg har kjøpt mine fra xboxliveuk76.com, koster 33£ og du får koden direkte. Man finner sikkert billigere hvis man leter litt, men har ingen persolige erfaringer med det.
  • Du kan bruke en hvilken som helst ekstern harddisk til å lagre filmer, musikk, bilder etc, men ikke spill, demoer og annet innhold fra xbox live.
  • Til streaming har jeg ikke noe erfaring med
     

Lenke til kommentar

Jeg trodde alt av HDD'er og minnepenner var begrenset til 16gb, har jeg rett eller er det utrolig mange som har misforstått dette?

jo, hvis du skal bruke den for saves, profiler og spill.

 

MEN som kjent, de siste 5 åra har du kunnet bruke en vanlig harddisk som SPILLER av film, musikk og bilder.

 

(teskje, denne må være formatert i fat32. og du kan ikke innstallere hverken spill eller saves på en hdd når den blir brukt som en vanlig ekstern.)

Endret av 530XD
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...