Gå til innhold

håndkontroller til PC

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

hei jeg skal kjøpe meg en håndkontroller til pc

men er ikke mye å velge mellom må jeg si

fant denne og lurer på om dette vil være et godt kjøp:

http://www.pixmania.com/no/no/1350039/art/thrustmaster/handkontroll-t-wireless-r.html?srcid=1951&Partenaire=kelkoo_no&CodePromo=oui

har også sett på XBOX 360 pc håndkontroller men orker ikke den på grunn av prisen

gjerne kom med tips til håndkontrollere :thumbup:

Endret av SG_93
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eg har ingen erfaringer med den kontrollen du linker til. Men i fra tidligere erfaringer har slike 3.parts kontrollere sjeldent vert i nærheten av den ekte varen. Eg tror nok det er verdt å betale litt ekstra for en Xbox 360 kontroller.

Skrevet (endret)

Prisen på Xbox kontroll med ledning er jo rimelig.. Blir under tollgrensa.

Sjekka, men ser ut som de er tomme for øyebliket, kan hende det kommer inn snart.Zavii: 360 kontroll

Eller så har du fra Norge, men da må du ut med mer gryn

Amiento: 360 kontroll

Har du en PS3 kontroll liggende kan bruke den, men det krever en del jobb og du må på de fleste spill manuelt sette knappene. 360 kontrollen har automatisk "plug and play" på en del spill.

Endret av lyon
Skrevet (endret)

Tenkte å linke til den jeg også.. Men kan ikke sendes til Norge så liten vits.. Grunnen er at den ligger under katogorien "Computing", noe som ikke kan sendes utenfor UK av en annen rar grunn:P

Endret av lyon
Skrevet

Både PS3 og Xbox 360 kontroller virker på PC så vidt jeg vet. :) Men trengs driver til PS3 kontrolleren. Er det ikke innbygd støtte for Xbox 360 kontroller i Vista og W7? Men uansett, Logitech skal også være et bra alternativ. Chillstream til PC tror jeg skal være bra (er litt dyr, har ikke prøvd den selv). Jeg har PS3 kontroller, så det er den jeg bruker.

Skrevet (endret)

Kontrollerne på Dealextreme.com er ikke ekte og har dårligere kvalitet (kanskje dårligere levetid). Det har blitt rapportert at knapper og joystikker ofte er dårlige på slike kopier. Men for all del, kan godt hende at dette er gode varer. (Som TM B linket til.)

Jeg tror jeg ville gått for denne! :) Som Erratum sier, gratis frak og 162 NOK i pris. Er det toll på denne varen, eller er dette medregnet? Er det noen som vet det?

Endret av StianAarskaug (S10QaN)
Skrevet

Kontrollerne på Dealextreme.com er ikke ekte og har dårligere kvalitet (kanskje dårligere levetid). Det har blitt rapportert at knapper og joystikker ofte er dårlige på slike kopier. Men for all del, kan godt hende at dette er gode varer. (Som TM B linket til.)

Jeg tror jeg ville gått for denne! :) Som Erratum sier, gratis frak og 162 NOK i pris. Er det toll på denne varen, eller er dette medregnet? Er det noen som vet det?

Desverre går det ikke som nevnt over, skulle prøve å bestille den og fikk beskjeden om at den kun sendes til UK adresse.

Skrevet

Trengs ikke drivere til den kablede versjonen av Xbox 360 kontrolleren, men jeg må ha spesielle drivere til 360-mottakeren min (som jeg også kjøpte på DX) :)

Play sender ikke elektronikk til Norge.

Skrevet

Hadde kontrollen stått under "spill" hadde de sendt. De sender kabler og kontroller under den seksjonen. Dog ikke noe under Computing og gadgets. Veldig synd forøvrig. Mye billig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...