Kongeskipet Skrevet 24. januar 2011 Skrevet 24. januar 2011 (endret) Er sikkert opprettet mange slike tråder før, men tror mine krav skiller den fra de andre. Her er mine krav: Skal helst kunne spilles over LAN. Det kan gå med multiplayer over WAN, men har ikke god bånbredde. Ikke piratkopiring Skal kunne kjøpe spillet en gang for å spille på alle mine 5 PCer samtidig (eller være et gratis-spill). Skal være spillbart med Pentium 4 HT 2.6C, 1,5GB RAM, Geforce 8200A 256MB og WinXP. Det er ikke et krav, men jeg vil helst slippe å ha CD/DVD i PCen for å spille. Ville også vært flott med noe annerledes en det jeg har fra før, som er: AA2 TrackMania Soldat Warsow Teeworlds Hedgewars Age of Empire (2) GTA2 Noen som har noe annbefalinger innenfor kravene mine? Endret 24. januar 2011 av Kongeskipet
AvidGamer Skrevet 24. januar 2011 Skrevet 24. januar 2011 (endret) Kan kjøpe en RPG som heter Neverwinter Nights Diamond fra GOG.com. Alle spill på GOG.com kan du installere flere ganger på så mange PCer du vil. Så du bør kanskje ta en titt på hva de tilbyr. Endret 24. januar 2011 av AvidGamer
Wubble Skrevet 24. januar 2011 Skrevet 24. januar 2011 Warcraft III. Og eventuelt ekspansjonspakken The Frozen Throne.
N1ko Skrevet 24. januar 2011 Skrevet 24. januar 2011 (endret) Age of Empires III Tihi, så ikke at du hadde AOEII Endret 24. januar 2011 av N1ko
L1234567890 Skrevet 29. januar 2011 Skrevet 29. januar 2011 Skal kunne kjøpe spillet en gang for å spille på alle mine 5 PCer samtidig (eller være et gratis-spill).
Kongeskipet Skrevet 29. januar 2011 Forfatter Skrevet 29. januar 2011 (endret) Tusen takk for mange og gode forslag. Var nok litt sein til å utheve det viktige punktet. Ville vært flott om dere oppdaterer postene med om de oppfyller det kravet eller ikke. Kan kjøpe en RPG som heter Neverwinter Nights Diamond fra GOG.com.Alle spill på GOG.com kan du installere flere ganger på så mange PCer du vil. Så du bør kanskje ta en titt på hva de tilbyr. Står på nettsiden du linket til: "online multiplayer mode is available after register your unique CD-key for the game". Men det er kanskje en LAN multiplayer mode? Tror ikke jeg/de jeg spiller med liker så godt RPG. Men det er ikke noe jeg presiserte i tråden, og du traff jo veldig bra med at det var noe nytt iforhold til spillene jeg allerede har. Skal se litt mer på spillene fra gog.com Warcraft III. Og eventuelt ekspansjonspakken The Frozen Throne. Tror de sa på Gamezone at det ikke funker å installere det på alle mine maskiner for å spille på LAN. Har du noe mulighet for å finne ut av det? Er jo et spill jeg har blitt annbefalt av mange andre også. red alert eller generals Mener du de første versjonene av spillene som ble gjort tilgjengelig for gratis nedlastning? Finner ikke nedlastningene av de på nettsiden til produsenten lenger. Endret 29. januar 2011 av Kongeskipet
Kongeskipet Skrevet 29. januar 2011 Forfatter Skrevet 29. januar 2011 Sist jeg undersøkte så fant jeg ikke lovlig CS 1.6 andre steder enn via Steam, og det oppfyller ikke kravet skrevet med fet skrift i førsteposten.
AvidGamer Skrevet 29. januar 2011 Skrevet 29. januar 2011 lol, skulle tro folk leser bare overskrift...
AvidGamer Skrevet 29. januar 2011 Skrevet 29. januar 2011 (endret) Kom på noen andre: http://red.planetarena.org/ er gratis. Open Arena: http://www.openarena.ws/smfnews.php Soldat er KANON gøy (lav nett bruk): http://soldat.thd.vg/en/ Endret 29. januar 2011 av AvidGamer
Kongeskipet Skrevet 29. januar 2011 Forfatter Skrevet 29. januar 2011 Da jeg bruke linux fant jeg veldig mange gratis FPS spill og alle kom med Windows-versjon. Men jeg føler det er lite forskjeller mellom de. Av FPS spill har jeg AA2 og Warsow installert på maskinene. AA2 er laget for å være realistisk, mens Warsow er omtrent det mest motsatte man får der man hopper rundt med våpen i Quake-stil. En mellomting ville kanskje vært bra, men ellers så synes jeg de skal skille seg litt ut fra de andre FPS-spillene. Ja soldat er et flott spill. Jeg har det allerede installert på maskinene mine.
Wubble Skrevet 29. januar 2011 Skrevet 29. januar 2011 Warcraft III. Og eventuelt ekspansjonspakken The Frozen Throne. Tror de sa på Gamezone at det ikke funker å installere det på alle mine maskiner for å spille på LAN. Har du noe mulighet for å finne ut av det? Er jo et spill jeg har blitt annbefalt av mange andre også. Det er lenge siden jeg har spilt det, men jeg er rimelig sikker på at vi spilte over LAN med samme CD-key. Ellers er jo veien kort til andre CD-keys som fungerer over nettverket.
Haygon Skrevet 2. februar 2011 Skrevet 2. februar 2011 Må det være lovlig? Hvis ikke, last ned Battlefield 2 og spill over LAN! Kjempegøy! Så mange muligheter..
Dracoknight Skrevet 2. februar 2011 Skrevet 2. februar 2011 ville tatt med en tur på GOG.com og sjekket der, alle spill coster mellom 5 og 10 dollar med null DRM så om dere er flere så kan dere sikkert sponse en tier hver
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå