Gå til innhold

Handle på nett u\18 år, SpendOn \ VisaElectron m. PayPal


Vegard-K

Anbefalte innlegg

Hei.

 

Jeg er under 18 år, og vil handle på nettet uten å bruke foreldrenes bankkort, - har lest en del på nettet og har funnet en del alternativer.

 

VISA SpendOn burde vel være et alternativ, jeg har prøvd (en kompis sitt), og jeg fikk ikke helt til.

Jeg prøvde på DealExtreme, og på "bruksamvisningen" til kortet står det at man skal skrive " Visa SpendOn" elns. der man skal skrive navnet sitt, og i tilegg må man skrive en fødselsdato på bestillingen og da kommer det opp at jeg må være over 18 år.

 

På VISA Electron har jeg lest at man kan sende penger til en PayPal konto, men problemet er at hvis man skal oprette en PayPal konto må man være over 18 år.

Løsningen kan vel være å fake'è fødselsdatoen i PayPal, noe jeg ikke har så veldig lyst til : p

 

 

Noen som har en løsning?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Holder at en av foreldrene er med når du åpner konto. Foreldre nummer to kan skrive under på skjema som dere leverer tilbake til banken. Bare husk å ta med pass for deg og BEGGE foreldre.

 

Dine foreldre trenger ikke være kunde der.

 

Gratis, enkelt og kjapt å bli kunde der, og du får Electron MED kortnummer :) Det bruke jeg i ett år før jeg ble 18 år og kunne få skikkelig VISA.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...