Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

blåskjerm (page_fault_in_non_paged_area) ved startup.


Anbefalte innlegg

Som tittelen sier, får jeg blåskjerm hver gang Windows-loading skjermen starter. Det står page_fault_in_non_paged_area, og under teknisk info: 0x00000050 (0x807544C9, 0x00000000, 0x8AAB077, 0x00000000). Det funker å starte med sikkerhetsmodus.

 

Har prøvd litt av hvert for å løse problemet, men sliter med å finne årsaken. Såvidt jeg har forstått så er dette vanligvis et problem med en driver. Det siste jeg gjorde i forhold til drivere var å installere den siste oppdateringen til Nvidia-skjermkortet. Men jeg har rullet driveren bakover, samt installert den nye en gang til uten hell. Jeg har også kjørt memtest, og tatt minnebrikkene ut, en og en, i tilfelle det skulle være noe med dem. Nåtting. Finner heller ikke noe virus e.l. etter samtlige scans med forskjellige greier.

 

HELP! D:

Endret av Soth
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vel, merkelig nok er windows/minidump tom hver gang jeg sjekker. Står at det skal være på under innstillingene, men finner ikke noe i mappen etter jeg starter PC-en. :/ (har på vis skjulte filer, hvis det skulle være problemet).

Endret av Soth
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...