Gå til innhold

Bloodline Champions tråden (F2P)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nei, det er veldig forskjellig fra LoL. Hele konseptet baserer seg mer på en slags arenakamp. Ikke alt for ulikt arena i WoW om du vil, men helter med langt færre "abilities", isometrisk kameravinkel og et combat system hvor du selv må sikte hvor du skal fyre av de forskjellige angrepene dine osv.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

spennende;O jeg er lol/ dota spiller, vil du anbefale meg dette spillet? :)

 

Ja! Jeg spiller også lol, du kommer til å komme fort inni det:)

 

Jeg spiller også LoL, kom ganske så fort inn i BLC (bloodline champions) startet for 1 dag siden og er allerede profile lvl 28 og grade 11 ;)

 

Engineer er jo elsk å spille grunnet mye CC, bra kiting og en horribel nasty ultimate :D

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Og Glutton fyttirakkeren. Har drevet og spilt med inhibitor og vanguard og syntes "hoi dette spillet er artig!" men med Glutton woooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooaw. Leit at det er så mye pes å grinde opp karakterer, men Champ edition er meget billig så. 2v2 amateur cup i morgen btw!

Lenke til kommentar

Jeg og en kompis starta dette spillet i gårkveld og har etter kveldens spilling fått enda mer kjærleik for spillet. Vi hoppa rett inn i ladder etter 2 botgames (bare for å lære litt, i alle fall) og det gjør at turen vår oppover virker enda kulere. Alle småting blir kjempeartige å finne ut av. Vi ligger vel på rundt 1100 rating for øyeblikket og vi spiller som Ravener og Guardian. Hvor ofte skiftes champions ut (de gratise) og når skjer dette?

 

Øhm, generelle tips og triks (enten for de to heroene) for 2v2 (med skype, om det skulle være av betydning)? Som sagt startet vi spillet i går og har kun spilt 5 timer og en 30-50 matcher (eller deromkring) så bortsett fra det helt elementære så er vi blanke.

 

 

 

 

 

Lenke til kommentar

Er jeg som kuker rundt som guardian. Men vi blir ofte skameid av healer / dps komboer

 

Guardian er litt spesiell å spille da hun gjør/kan litt av alt. Har både grei heal og ok dmg. Guardian burde spilles litt mere defensivt enn man skulle tro, om man hopper rett inn i fighten som med en Melee så dør man som regel veldig fort. Prøv å ligg i mellomdistanse slik at du kan treffe med kaste øks og cc`en og "burst" inn når du ser at du kan få ett kill, evnt når en annen på laget har lite health igjen (må da Intervene inn i ham og bruke chain heal)

 

Lurer man på noe som helst rundt dette spillet eller noe ang de forskjellige bloodlinsa så sjekk det offisielle forumet: Min lenke

Lenke til kommentar

Fantastisk spill ja.

 

Har spillt siden beta selv. De satser hardt på E-sport og sender streams hver helg på blgtv.net. Morsomt å se på også om du liker spillet, veldig fast phased og mye action.

 

Vært oppe på 2000 rating i 2v2 selv, men spiller ikke mye for tiden pga finals på universitetet.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Jeg lastet det ned for lenge siden, men klarte av en eller annen grunn ikke å installere det. Prøvde på nytt i dag, og da gikk det helt fint. Driver og patcher nå. :)

 

Edit;: Har spilt gjennom tutorialen og tok en runde mot noen bots, og det virker absolutt lovende. Skal nok slenge meg på online etterhvert, men trenger å trene litt først. :p

Endret av vikingkylling
Lenke til kommentar

Jeg lastet det ned for lenge siden, men klarte av en eller annen grunn ikke å installere det. Prøvde på nytt i dag, og da gikk det helt fint. Driver og patcher nå. :)

 

Edit;: Har spilt gjennom tutorialen og tok en runde mot noen bots, og det virker absolutt lovende. Skal nok slenge meg på online etterhvert, men trenger å trene litt først. :p

 

Nice :)

 

Det er rimelig avhengighetsskapende hvor det eneste som gjør deg bedre er øvelse (ingen muligheter til å kjøpe deg bedre våpen etc, kun good looks) :cool:

 

Den største norske klanen heter Brutal Vikings (NOR). Ser du noen med det klansnavnet online så spør om du kan få en invite!

 

Lykke til :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...