Nala Skrevet 21. januar 2011 Skrevet 21. januar 2011 Hei! Noen som vet om noen andre koder enn de du normalt finner...? Og noen som vet hvordan man kan bruke koder for og fulføre missons, ved og bare bruke kode? Fordi jeg har instalert Iv på en anen pc, og var litt kjipt og starte alt på nytt, det ble heller ikke lagra på accounten min...
Nala Skrevet 21. januar 2011 Forfatter Skrevet 21. januar 2011 (endret) -_- Funny Noen seriøse svar...? Endret 21. januar 2011 av Nala
Lommebok Skrevet 21. januar 2011 Skrevet 21. januar 2011 Tror ikke det er lov å diskutere slikt her. Så nei, jeg vet ikke
Suic Skrevet 21. januar 2011 Skrevet 21. januar 2011 Tror ikke det er lov å diskutere slikt her. Så nei, jeg vet ikke Hvorfor skulle ikke det vært lov kanskje? Så lenge det ikke er på multiplayer så har det ikke noe å si
Lommebok Skrevet 21. januar 2011 Skrevet 21. januar 2011 Leste gjennom rettningslinjene og fant ikke noe om at det IKKE var lov. Men endrer ingneting på svaret mitt, fant bare vanlig spawning cheat codes.
Nala Skrevet 21. januar 2011 Forfatter Skrevet 21. januar 2011 Ja, har bare sett på youtube at folk har fått andre biler osv...Eller er det multiplayer ?
kozeklumpen Skrevet 21. januar 2011 Skrevet 21. januar 2011 Ja, har bare sett på youtube at folk har fått andre biler osv...Eller er det multiplayer ? Det finnes ikke koder på multiplayer. Da må du nok gjøre litt mer.
Scampi Skrevet 21. januar 2011 Skrevet 21. januar 2011 Har du googlet? Hvis nei: gjør det. Hvis ja: gjør det bedre. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå