Gå til innhold

Fik snitt på 5.1 !


Toalettet

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Håper du har en bedre plan for å bli ingeniør enn en kollega. Han skal bli ingeniør, men har ikke peiling på hvilke type.

 

Husk at for en arbeidsgiver så betyr orden og oppførlsel så å si like mye som karakterer. spesielt oppmøte. Vet at sjefen min har hatt flere søknader fra folk med nokså gode karakterer, men ikke gitt dem en sjanse fordi fraværet var altfor høyt.

Lenke til kommentar

Virket som om det var det du trengte mest, my mistake.

Kansje det er du som skal inn på bygg/el med de knall sterke karakterene dine? :ph34r:

 

Neeh, nå gidder jeg ikke trolle mer her, kos dere på fjell bo og service senter :thumbup:

 

La han lage såpen sin i fred stakkar, det er ikke lett å gå studiespes vettuu.. ! :roll:

 

Snittet mitt ble som resten her fucka. Fra 5,3 til 4,5, og går i 10.ende... Gratulerer til trådstarter dog! :thumbup:

Endret av FredrikV.
Lenke til kommentar

Virket som om det var det du trengte mest, my mistake.

Kansje det er du som skal inn på bygg/el med de knall sterke karakterene dine? :ph34r:

 

Neeh, nå gidder jeg ikke trolle mer her, kos dere på fjell bo og service senter :thumbup:

 

La han lage såpen sin i fred stakkar, det er ikke lett å gå studiespes vettuu.. ! :roll:

Er egentlig ikke noe problem. Jeg må bare begynne å øve til prøver og være aktiv i timene, istedet for å spille.

Lenke til kommentar

Virket som om det var det du trengte mest, my mistake.

Kansje det er du som skal inn på bygg/el med de knall sterke karakterene dine? :ph34r:

 

Neeh, nå gidder jeg ikke trolle mer her, kos dere på fjell bo og service senter :thumbup:

 

La han lage såpen sin i fred stakkar, det er ikke lett å gå studiespes vettuu.. ! :roll:

Er egentlig ikke noe problem. Jeg må bare begynne å øve til prøver og være aktiv i timene, istedet for å spille.

 

Well, that changes the situation son! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...