emrossel Skrevet 19. januar 2011 Skrevet 19. januar 2011 Jeg håper noen kan hjelpe meg å finne et eller flere gode spill til enten PC eller PS3. Jeg er ute etter et spill som ikke er altfor krevende når det gjelder hurtighet og uendelige kombos som man må lære seg for å komme videre. Jeg har heller ikke tid (eller lyst) til å spille lange områder om igjen, så savepunktene bør sitte relativt tett. Jeg liker action/adventure spill. Det siste jeg har forsøkt meg på var Heavy Rain og det likte jeg godt. For mange år siden hadde jeg også noen flotte opplevelser med Tombraider 2 og 4 på PS1. Det gjør ikke noe om spillene ikke er helt nye.
TooBorg Skrevet 19. januar 2011 Skrevet 19. januar 2011 (endret) Uncharted og Uncharted 2. Edit: En som var noen sek. raskere, men svært så enig med meg Endret 19. januar 2011 av TooBorg
PolarCow Skrevet 19. januar 2011 Skrevet 19. januar 2011 Uncharted, Uncharted 2 og Assassin's Creed 2. AC:Brotherhood har en flerspiller del, du trenger jo ikke gå inn på den, men resten av spillet vil nok dekke ditt behov.
emrossel Skrevet 23. januar 2011 Forfatter Skrevet 23. januar 2011 Takker for innspill. Har spilt Unchartered og det likte jeg. Blir snart en tur til butikken :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå