Gå til innhold

Hjelp til kjøp av ny bærbar, 5000-6000 kr.


Anbefalte innlegg

Hei, trenger en ny bærbar nå som møkka-pc'en min fra Acer fungerer såpass dårlig at det ikke er sunt for sinnet å bruke den lenger.

 

Har lite peiling på spesifikasjoner så det hadde derfor vært fint om jeg kunne fått noen tips om hva jeg bør se etter i forhold til behov. Maskinen kommer i hovedsak til å bli brukt til film og musikk, surfing, samt til å kjøre FM 2011(2012 når det kommer). Eller vil den også bli brukt til skolearbeid og innlevering av oppgaver. Skjermen bør helst være 15'' eller større. Batteri-levetid er ikke høyest prioritert, men det hadde vært greit om det i hvert fall holder 2-3 timer uten lader. Merke og design er ikke så viktig, men jeg vil foretrekke et merke hvor maskinene tradisjonelt ikke blir fort ødelagt/dårlige.

 

Oppsummert er dette kravene:

* Må kunne kjøre FM 2011 kjapt

* God til bruk som surfing, musikk og skolearbeid

* 15'' skjerm eller større

* batteri-tid på 2-3 timer(ikke så viktig)

* Helst et merke hvor maskinene har god holdbarhet.

* Pris: 5000-6000 kr.

+ HDMI-utgang er must

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har også sett på dette helgetilbudet til Amentio og kunne tenkt meg en av disse Toshibamodellene. Jeg liker bedre at Toshiba L670 1KH har 1600x900 og ellers mye av det samme, bortsett fra prosessor. Usikker på om prosessoren vil bli en flaskehals i forhold til 650-modellen med AMD. Tips?

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...