Thrinduil Skrevet 12. januar 2011 Skrevet 12. januar 2011 Var ikke helt sikker på hvor jeg kunne putte denne tråden, så jeg satset på at det gikk fint å ha den her. For tre-fire dager siden skulle jeg logge inn på spotify for å høre noe musikk. Jeg fikk logget meg inn med en gang uten problemer, men med en gang innloggingen var ferdig - ble programmet stengt. Jeg forsøkte et par ganger til for å se om det ville fungere, men det ble lukket hver gang. I går prøvde jeg og avinnstalere det og instalere på nytt, men har fortsatt samme problemet. Er det noen som har vært borti i noe lignende problem, og har noen råd for hva jeg kan gjøre for å få det til å fungere igjen? På forhånd takk.
Runar Skrevet 12. januar 2011 Skrevet 12. januar 2011 De gangene det har skjedd meg, har det vært fordi Spotify har lastet ned og/eller installert en oppdatering, og må i den sammenheng restarte. Har du prøvd å bare vente litt?
Thrinduil Skrevet 13. januar 2011 Forfatter Skrevet 13. januar 2011 Ja, jeg har forsøkt å vente en stund - det lengste er vel en halvtime. Og har fortsatt samme problemet. Det som også er forholdsvis merkelig, det er at etter jeg har logget inn så står ikke programmet oppgitt i 'prosesser' i Windows sin oppgavebehandling heller.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå