Gå til innhold

Gåtetråden


Woot Voot

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

I am the center of gravity, hold a capital situation in Vienna, and I am foremost in every victory. Though I am invisible, I am clearly seen in the midst of a river. It’s in vain that you seek me for I have long been in heaven yet even now lie embalmed in the grave. What am I?

 

Den der er kjempe kos. Kos dere med å løse den.

 

Bastard, jukser mot dama :p

 

Bokstaven V

Lenke til kommentar

What the hell. Den skjønte jeg ikke. Hvordan ble han løslatt. Hvis jeg hadde vært mannen så hadde jeg sagt at jeg ville bli dømt seks år i fengsel. Fordi hvis det var sant, så hadde jeg fått fire år. Og hvis det ikke var sant, så hadde dommeren gitt meg seks år, som vil si at det jeg sa var faktisk rett. Så jeg hadde fått fire år uansett :cool:

 

Han ble jo løslatt, i dont know how i did that. :hmm: rømte?

Lenke til kommentar

Du har kinda rett

 

He said, "You'll sentence me to six years in prison." If it was true, then the judge would have to make it false by sentencing him to four years. If it was false, then he would have to give him six years, which would make it true. Rather than contradict his own word, the judge set the man free.

 

:tease:

Lenke til kommentar

Man tar en MacGyver. Man binder sammen alt man har av skolisser, river opp t-skjorter etc. Og tilfeldigvis har man en jernstang i baklomma. Denne binder man i enden, og kaster den over brånnkanten. Der festes den i to stener, og man klarter opp. Klærne er selvfølgelig av skikkelig kvalitet, og holder kroppsvekten. Like enkelt som å kvitte seg med Murdoc sier nå jeg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...