Gå til innhold

Adobes trøbbel fortsetter


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

...sende et file://-ønske til serveren.

 

Det er tydelig at artikkelforfatteren ikke har den nødvendige begrepsforståelse for å kunne skrive denne typen artikler. Kan virke som om google translate er benyttet ukritisk... Slik klipp-og-lim journalistikk burde han holde seg for god til.

 

---

BalleB

Lenke til kommentar

Jeg bruker Foxit, genialt lite program som er ganske raskt. Ikke helt skjønt hvorfor Adobe trenger 100MB+ harddiskplass for å lese litt PDF-dokumenter, når rivalene klarer seg med rundt 10...

 

Adobe har blitt det nye Nero. Hvor stor plass trenger Nero Burning ROM nå? 1,5GB for å brenne litt cd'r?

 

Foxit har blitt mye større enn det det var før, så nå er det Sumatra PDF som gjelder for min del. Enklere PDF leser får du ikke tak i.

Lenke til kommentar

Jeg bruker Foxit, genialt lite program som er ganske raskt. Ikke helt skjønt hvorfor Adobe trenger 100MB+ harddiskplass for å lese litt PDF-dokumenter, når rivalene klarer seg med rundt 10...

 

Adobe har blitt det nye Nero. Hvor stor plass trenger Nero Burning ROM nå? 1,5GB for å brenne litt cd'r?

 

Personlig skjønner jeg ikke hvorfor foxit trenger nærmere en halv gig minne for å lese et litt mer komplisert PDF-dokument...

 

AtW

Lenke til kommentar

...sende et file://-ønske til serveren.

 

Det er tydelig at artikkelforfatteren ikke har den nødvendige begrepsforståelse for å kunne skrive denne typen artikler. Kan virke som om google translate er benyttet ukritisk... Slik klipp-og-lim journalistikk burde han holde seg for god til.

 

---

BalleB

 

i lolled ;) tydelig bruk av oversetting her ja.

Norsk "presse" fTW. flaut

Lenke til kommentar
You seem to be confusing the sandbox in Adobe Flash (which is what the researcher reported in his blog) and the sandbox in Adobe Reader X (in Anup's quote). They are NOT the same thing in either design or implementation, and the issue ONLY impacts Flash - it does NOT apply to Reader X.

 

Leonard Rosenthol

 

PDF Architect

 

Adobe Systems

 

//LD

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...