Gå til innhold

hva heter reklamen?


Anbefalte innlegg

hei!

 

er det noen som vet hva denne reklamen er for? og hvor jeg vent kan finne den? denne begynner slik:

 

kona begynner og bli utro, og hun blir mere og mere ute, og hun sier bare at hun er ute med noen jeg ikke kjenner. videre da hun får en meling og jeg skulle ta den sa hun at jeg ikke skulle røre telefonen hennes. og en kveld bestemer jeg meg for og dra over til nabon for og spioner, men da jeg går over til naboen ser jeg at han har fått seg (en bil husker ikke mere eller noe) og slik slutter reklamen.

 

er det noen som vet hvordan reklame meg jeg snakker om? og hvordan merke? dette er veldig viktig=)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...

Siterer: Nå må jeg bare finne den????? Følg med og ikke gulp opp svaber:-)

Les post #5 og #6, du - du vet - de postene umiddelbart etter den du besvarte. :roll:

ja står "var den".."nå må jeg bare finne den"..så jeg svarte prøv å google...så svarte han på hvor han muligens kunne finne den ikke sant? Så var det oppklart.Ha en riktig så fin dag:-)

Endret av Jee113
Lenke til kommentar

ja står "var den".."nå må jeg bare finne den"..så jeg svarte prøv å google...så svarte han på hvor han muligens kunne finne den ikke sant? Så var det oppklart.Ha en riktig så fin dag:-)

Ah - du har kanskje på en adblocker, noscript eller lignende, som blokkerer inline YouTube-klipp? Han postet i post #5 selve klippet - det var ikke bare en link til hvor det kunne finnes - det var klippet. Nuvel.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...