protoneedhelp Skrevet 10. januar 2011 Skrevet 10. januar 2011 Hvor er det billigst å shoppe, praha eller berlin? takk på forhånd
Tee-Zee Skrevet 10. januar 2011 Skrevet 10. januar 2011 Nå har jeg ikke vært i Praha, men Berlin er ikke spesielt billig. Hvis du vil ha billig shopping, anbefaler jeg deg å ta en tur over dammen. Hvis du handler litt, sparer du fort inn de to-tre tusenlappene du må betale ekstra for flybilletten.
WannabeLeet Skrevet 10. januar 2011 Skrevet 10. januar 2011 Var i Praha i høstferien. Merkeklærne er ganske mye billigere der. Det er en veldig fin by også
Euklid Skrevet 10. januar 2011 Skrevet 10. januar 2011 Nå var jeg ikke akkurat på shoppingtur i Praha, men bodde der en knapp måned i høst, og kan knapt si at min opplevelse var i samme retning som forrige taler. Det meste er generelt en del billigere i Praha (men Berlin er slett ingen dyr by!), men vestlige merker synes jeg stort sett lå på samme nivå, enten det var Starbucks, H&M eller dyrere varer. ... jeg var lenge både i Praha og Berlin i høst, ville ikke dratt på shoppingtur til noen av stedene, men det sier kanskje like mye om meg som om byene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå