Gå til innhold

Trenger hjelp med en bryter


Anbefalte innlegg

Har kjøpt en noe lignende bryter, som den under, hos min lokale CD-Cardic forhandler -og tenkte å bruke den som av/på bryter til PC'n (ja, jeg vet jeg må flippe den opp og ned for å starte vraket, men det får så være) og spørsmålet mitt da er : Er det samme hvordan av de to hullene jeg fester +/- i eller...?

 

BTSW5.JPG

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Eneste forskjellen på den brytern som er på bildet og den jeg har montert ,er at min bryter er i "sølv" farge og er ikke av plastikk.

Tenker jeg slenger ut noen bilder når jeg er ferdig.

 

 

 

knutern_ :

 

Den sida skal fikses etterhvert tenker jeg.

Har ikke oppdatert sida på vel et halvt år nå, skal gjøre det når jeg husker på det.

Lenke til kommentar
Har kjøpt en noe lignende bryter, som den under, hos min lokale CD-Cardic forhandler -og tenkte å bruke den som av/på bryter til PC'n (ja, jeg vet jeg må flippe den opp og ned for å starte vraket, men det får så være) og spørsmålet mitt da er : Er det samme hvordan av de to hullene jeg fester +/- i eller...?

 

BTSW5.JPG

 

 

Det er en 2-veis bryter.. Da er det kunn + eller - som blir stoppet, (anbefaler da og bryte pluss!)... Siden det er i en pc så er det + vel! Om du hadde hatt en 4-veis bryter da regulerer både + og - :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...