Gå til innhold

Hardwork.nos sin Survivalserver

91 stemmer

1. 1. Kommer du til å benytte deg av Vill Vest serveren mye, hvor alt er lov, unntatt cheats?

• Ja! Dette vil jeg være med på!
      48
    • Nei, dette er ikke noe for meg.
      18
    • Småkaker er godt
      25

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Serveren er lagt på is til vi har hatt et adminmøte.

Dette har litt med at vi og skal nå i perioden fremover fokusere på flere ting rundt Hardwork.

Gjest Slettet+8974354
Skrevet

Det er uvisst når det er admin-møter. De er gjerne litt på sparket, vil jeg tro ;)

Skrevet

Avtales muntlig i forkant. Men kan og være kjekt å dra inn flere ting når man først skal ha et møte.

Når dette blir er vell nå fortløpendes, håper jeg!

Skrevet

Er det sjanse for at dere kunne bare satt opp ein server uten regler og heller lagt ein ny verden når dere har hatt adminmøte? Sånn bare ein midlertidig, der man helst ikke skal bygge så mye men bare ha det litt kjekt med andre online? Får visst man bygger noe blir det jo bare vekke viss man lager ny verden?

Skrevet (endret)

Skulle kanskje ha kommet med informasjon litt før.

Men vi tok et stabsmøte angående denne serveren og vi ble enige om at vi skulle prioritere byggeserveren og det å få bukkit opp og gå for fult. Det vil si at vi legger denne på is enn så lenge

Men frykt ikke! Så fort dette er oppe så starter vi nok med planleggingen av denne serveren. :)

Endret av Hansien
  • 2 uker senere...
Skrevet

Nei

Denne serveren her er foreløpig lagt på is frem til vi har fått ferdig litt diverse relatert til Hardwork.no! Dette inkluderer i grove trekk:

-Nettside

-Plugins/kode til byggeserveren.

Skrevet

hei,

jeg søker om å få bli med i MineCraft servern deres, jeg har mange gode ideer og jeg klarer å utføre dem på en fin måte =)

MC brukernavn: Mats2525

Skrevet

hei,

jeg søker om å få bli med i MineCraft servern deres, jeg har mange gode ideer og jeg klarer å utføre dem på en fin måte =)

MC brukernavn: Mats2525

Godkjent som søknad til byggeserveren.

Skrevet

Hei, søker på HW sin buildserver.

Har spillt i 2 dager, men lagd alle mulige ting, har screenshots om trengs bevis. :)

20 år, mann.

Ingame nick Safrion

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...