Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Føler hun det samme som meg?


Anbefalte innlegg

Hei, jeg er en gutt på 15 år som har i det siste blitt stormforelsket i ei veninne. Jeg, en venn og hu bruker å dra på steder for å slappe av osv, så den ene gangen ble det snakk om følelser osv. Dagen etter snakket hun med venninen sin, som jeg har god kontakt med. Og hun sa at jeg åpen og annerledes. Har vært "kinda" en drittsekk før, men vokste opp. så har vi snakket ganske mye på skype og jeg hadde satt på et hjerte der. Hun spurte hvem det handlet om, så jeg tok en drastisk vending og sa at det var om henne. Og det sa hun rett til veninnen. Litt senere spurte hun om jeg fortsatt likte hu, og jeg sa ja. Vet at hun er ute etter et forhold og jeg er det også. Vi snakker sammen på skype hver dag. Var jeg for passiv? vet at hun "har" likt 1 av vennene mine og han føler ikke det samme for hu. Noen tegn på at hu liker meg? Jeg er ganske feig på damefronten, så jeg har problemer med å snakke med henne face2face, men jeg vil det. Hvordan skal jeg gå fram?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

noen tegn..? Kom igjen:

 

"så har vi snakket ganske mye på skype og jeg hadde satt på et hjerte der. Hun spurte hvem det handlet om, så jeg tok en drastisk vending og sa at det var om henne. Og det sa hun rett til veninnen. Litt senere spurte hun om jeg fortsatt likte hu, og jeg sa ja. Vet at hun er ute etter et forhold og jeg er det også. Vi snakker sammen på skype hver dag."

Lenke til kommentar

noen tegn..? Kom igjen:

 

"så har vi snakket ganske mye på skype og jeg hadde satt på et hjerte der. Hun spurte hvem det handlet om, så jeg tok en drastisk vending og sa at det var om henne. Og det sa hun rett til veninnen. Litt senere spurte hun om jeg fortsatt likte hu, og jeg sa ja. Vet at hun er ute etter et forhold og jeg er det også. Vi snakker sammen på skype hver dag."

 

QFT. Hun liker deg, så bare kjør på. Det skal MYE til for å ødelegge ting for din del nå : ) Lykke til!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...