Gå til innhold

Kjøpe Street fighter 2 super eller turbo?


Anbefalte innlegg

Hei. Jeg er i ferd med å kjøpe Street Fighter 2 (Snes/pal), og lurer på om det er best å kjøpe turbo eller super utgavene.

 

Jeg ser at super er noe dyrere, mens turbo kom ut seinere.

 

Vet noen om de fire ekstra karakterene i super også finnes i turbo, og om Akuma er spillbar i noen av dem?

 

Tusen takk for svar, jeg gleder meg til å spille skikkelig kampspill igjen :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

De fire ekstra karakterene er bare i Super, mens Akuma ikke er spillbar før i Super Turbo (som du ikke får til snes).

 

Jeg ville kanskje skaffet begge, Super har de fire ekstra karakterene, betydelig finere grafikk, bedre lyd, nye angrep og moduser, og sikkert en del mer, mens Turbo er hakket bedre balansert etter min mening. Dog er Super Street Fighter 2 Turbo HD Edition til PS360 sannsynligvis den best balanserte utgaven av Street Fighter 2, så om du liker grafikken og remiksene der, så ville jeg kanskje gått for den (selv hater jeg begge deler).

 

Så min personlige mening er:

1. Super

2. Super Turbo HD

3. Turbo

 

Men det er uhyre jevnt, og objektivt er nok Super Turbo HD den beste versjonen.

Lenke til kommentar

De fire ekstra karakterene er bare i Super, mens Akuma ikke er spillbar før i Super Turbo (som du ikke får til snes).

 

Jeg ville kanskje skaffet begge, Super har de fire ekstra karakterene, betydelig finere grafikk, bedre lyd, nye angrep og moduser, og sikkert en del mer, mens Turbo er hakket bedre balansert etter min mening. Dog er Super Street Fighter 2 Turbo HD Edition til PS360 sannsynligvis den best balanserte utgaven av Street Fighter 2, så om du liker grafikken og remiksene der, så ville jeg kanskje gått for den (selv hater jeg begge deler).

 

Så min personlige mening er:

1. Super

2. Super Turbo HD

3. Turbo

 

Men det er uhyre jevnt, og objektivt er nok Super Turbo HD den beste versjonen.

 

Tusen hjertelig! Nå har jeg bare snes, så hd edition er ikke aktuellt. Når det er sagt tror jeg nok ganske sikkert at 4 ekstra karakterer er viktigere enn balanse for vårt bruk. Igjen takk for hjelpen, Super skal bestilles omgående ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...