L4r5 Skrevet 4. januar 2011 Skrevet 4. januar 2011 Slår den på og da får jeg opp "Firmware Problem" i et halvt sekund før jeg får opp Recovery Mode. Det som står på skjermen er: Creative Zenv1.03.04._06.1 Clean up Format All Reload Firmware Reboot Hvis jeg prøver å velge reload firmware så står det "Firmware will be erased. Reload it via USB Continue? Yes/No" Lenger har jeg ikke turt å gå. Hva gjør jeg? Må vel nesten laste ned en firmware eller gjør den det automagisk? Hvor finner jeg den i tilfelle?
L4r5 Skrevet 4. januar 2011 Forfatter Skrevet 4. januar 2011 Prøver det som står her: http://support.creative.com/Products/ProductDetails.aspx?catID=948&CatName=Underholdningsenheter+%2f+MP3-spillere&subCatID=949&subCatName=Entertainment+Tablets&prodID=16999&prodName=ZEN&bTopTwenty=1&VARSET=prodfaq:PRODFAQ_16999,VARSET=CategoryID:948 Burde kanskje sjekket hjemmesidene deres før jeg spurte. Sier fra om det hjalp.
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 6. januar 2011 Skrevet 6. januar 2011 Det kan være greit å følge med på siste versjon av FW uansett om man oppdager feil eller har problemer, og oppgradere til nyeste versjon. Ta også vare på de gamle versjonene, i tilfelle det skulle bli behov for å nedgradere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå