Gå til innhold

Ny smarttelefon. Galaxy S eller vente?


Anbefalte innlegg

Hei,

 

Begynner etterhvert å bli lei av min 3 år gamle SE W810i og tenker å derfor å gjøre en oppgradering på mobilfronten

 

Ting jeg ser etter:

-God skjerm

-Mange nyttige funksjoner

-høy underholdningsverdi

-Helst bra kamera

-Bør ikke overstige 4000kr i pris

Og ellers en generelt god telefon...

 

Har selv sjekket litt rundt og foreløpig sikler jeg mest på Galaxy S. Det jeg lurer på er om jeg bør vente litt utover vinteren for evt nye telefoner, og evt lavere pris på feks. Galaxy S, eller om jeg burde velge en annen telefon. Noen tips? (og om noen vet om noen kampanjer eller julesalg hos nettbutikker eller faste butikker i øyeblikket tas dette gjerne imot)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hadde faktisk lest det du hadde skrevet fra før Covah, men takk uansett. Leser stadig at Optimus 2X og Nexus S ikke er veldig langt unna og at de vil være ganske mye raskere (iallefall LG sin) enn 2010s modeller. Burde jeg vente på disse eller vil jeg da bli fanget i den evige "vente på neste som er litt bedre-sirkelen"?

Lenke til kommentar

Hehe, godt spørsmål :) Stort sett kommer det jo telefoner i 'bolker' - om våren og om høsten. Disse som kommer nå i januar vil sannsynligvis være svært gode ganske lenge, spesielt har jeg tro på Optimus 2X. Nå er CES ferdig denne uken og det som presenteres der bør nok vurderes før man bestemmer seg for om man vil ha ny telefon :)

Lenke til kommentar

Så nå at Lefdal tilbyr Galaxy S til 111kr med tele2 abonnement, altså totalpris på 2979, er dette noe jeg burde slå til på eller fortsatt vente? http://ipaper.ipapercms.dk/Lefdal/Ukensdm/Lefdal2011uke1b/ side 22/23 her for å se tilbudet

 

Fant også dette tilbudet hos netonnet: http://www.netonnet.no/art/telefon/mobiltelefon-uten-abonnement/merkevarer/google/google-nexusone/147665.5458/

 

Noen tanker om disse to tilbudene?

Endret av skogen1
Lenke til kommentar

Så nå at Lefdal tilbyr Galaxy S til 111kr med tele2 abonnement, altså totalpris på 2979, er dette noe jeg burde slå til på eller fortsatt vente?

 

Ble veldig keen på tilbudet fra Lefdal, men har ikke Lefdal her i byen, også selger ikke Lefdal.com tlf. men abo. på nett, er det mulig å skaffe seg den alikevell? Tele2's hjemmesider har heller ikke noe til den prisen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...