Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Forelska men frustrert (EDIT: FFFUUU!)


Anbefalte innlegg

Det er godt å høre, jeg fulgte jo denne tråden da du publiserte den for nesten nøyaktig en måned siden. Det er jo en glede å se hvordan du følte deg da og hvordan ting står til nå.

 

Men nå VET du jo at denne jenta liker deg, og jeg vet også hvor mye du liker henne, men jeg tror det da er viktig å ikke bli for ivrig. Det er vel nettopp denne perioden som er best, hvor alt er så usikkert, og så får man da vite at den andre personen føler noe av det samme for deg. Så mitt råd er å opprettholde spenningen på den måten. Dvs. at når hun er sammen med deg og oppfører seg som hun gjør, så er det vel greit, men ikke dermed sagt at du må sende henne meldinger 10 ganger om dagen f.eks :p

 

Lykke til uansett, ser ut som du har dratt denne i land hvertfall.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Høres bra ut dette ;)

 

Ville nok ventet med det store hurraropet til dere faktisk er sammen. Jenter er ikke til å skjønne seg på. Jeg for eksempel fikk følgende fra en jente jeg var på dealings med:

 

Jeg skriver jeg vet at hun drømmer om meg, hun svarer: "Ja du skulle bare visst!^^<3"

Hun er på ferie og savner meg.

Hun vil finne på noe hele tiden, kun med meg ikke med mange andre også.

Hun sier jeg bør skaffe tatovering med hennes navn og hjerte rundt.

Hun skriver meldinger hele tiden og alle har hjerte.

Hun er med meg på hytta alene.

 

Var sikker på at dealen var i havn, men så får jeg vite at hun ikke er interessert. Er ikke retarded og har rimelig gode sosiale antenner og vet godt hva ironi er, så jeg lurer fortsatt på hva faen det der var :p Spesielt hytteturen, hva faen gjorde hun der med meg liksom :p Alle andre jenter jeg har vært på dealern med har skrevet de samme tingene og gjort det samme, og der har dealen kommet i havn :p Alt jeg sier er at pass på!

 

Good luck buddy ;)

Endret av ToYBoi
Lenke til kommentar

Håper det er unntaket heller enn regelen du kom ut for, ToY.

 

Må si jeg fremdeles har godfølelsen. Jeg har fortsatt å hinte frempå, og hun er virkelig ikke avvisende. I mitt hode betyr det enten at hun ikke har skjønt hintene (har jeg særdeles vanskelig for å tro), eller at hun synes det er helt greit.

Lenke til kommentar

Jeg kan jo gi en liten heads-up sammen med et spørsmål:

 

Jeg har fortsatt å hinte frempå, så hun har nesten garantert skjønt at jeg er interessert i henne. Hun er ikke avvisende, og hun har ikke prøvd å stoppe det på noen som helst måte. Jeg tolker dette som om jeg fremdeles har sjangs. Har tenkt å sende en koselig, "harmløs" melding førstkommende mandag. Har hun ikke tatt tegninga da må det være noe galt.

 

Men den pessimistiske delen av meg tenker: hun var beviselig interessert i meg i desember. At jeg ikke fulgte det opp og at jeg ikke skjønte at jeg var forelska allerede da er nok det dummeste jeg har gjort i hele livet mitt. Gitt at hun holdt litt på med denne andre tidlig i januar, kan det bety at hun har mistet interessen? Hadde vært flott med noen synspunkter her.

Lenke til kommentar

Om hun har vært interissert i deg for bare ca. 2 måneder siden, er nok hun svak for deg enda, men så (ikke for å skremme deg) har jo vi denne såkalte friendzona, som blandt annet jeg er så redd jeg har havnet i :( Ut i fra det du skriver tror jeg egentlig du ikke er så altfor langt inne i den, men pass på. Fortsett med hintingen ;)

 

Har hun hintet noe tilbake? :)

Lenke til kommentar

På tide å gå hardere til verks kanskje? Det hjelper ikke å hinte om noe i evigheter. Handlingen må jo såklart utføres den også. Det høres jo ut som du har vært stuck på det nivået nå en stund, uten å bevege deg noe fremover.

Hvorfor ikke spørre henne om hun vil finne på noe en gang, bare dere to?

Når dere er sammen så hold en leken og flørtete tone, og ja, flørt med henne. Du må vise fysisk at du vil være noe mer enn venner.

Gjerne ta en kveld dere er alene sammen, og dere ser kanskje en film e.l. Prøv deg frem ved å f.eks. holde rundt henne, og se hvordan hun reagerer. Om hun er komfortabel med det, kjør på videre med noe mer intimt. Om alt går etter planen så vil du tilslutt gå for et kyss. Om hun da er med på leken, så vil jeg si det er en ganske god bekreftelse på at hun er interessert.

Lenke til kommentar

Update: sendte henne en lang og personlig sms på mandag (14. februar, hint, hint) om hvor glad jeg var i henne. Hun takket, sa hun var glad i meg også. Dette må da bety noe? Man trenger da ikke å være Sherlock Holmes for å lukte lunta på den?

 

Hva mener du hun heller skulle svart? "nja, du er sikkert greit du..."

Nei, jeg mener ikke det må bety noe..

 

Få ut fingern mann! :p Om du ikke handler snart er det over og ut. Sorry, men det hjelper ikke å skrive romantiske kjærlighetsbrev på mobilen.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Shit. Jeg har vært en del sammen med henne, intensivert hintingen og sånn sett vært frempå. Alt virket som om det gikk veien.

 

Helt til jeg for et par dager siden fikk vite at hun nå holder på med en annen jente. Jeg er nå helt knust, hjernen min har bare vært full av støy siden jeg fikk vite det, og jeg aner virkelig ikke hvordan jeg skal forholde meg til det.

 

Hjelp!

Lenke til kommentar

Er du klar over de fordeler det eventuellt innebærer å ha en eks/venninde som er bifil?

 

Men uansett, husk på at uansett hvor dritt du føler deg nå, så får du ikke jenta tilbake av den grunn. Det gjør bare ting enda verre og vanskeligere for deg om du fortsatt vil ha henne. Håpet er fortsatt ikke ute.. Det går vel ann for henne å på en måte date andre samtidig som deg for å finne ut av hvem hun vil ha, men jeg personlig ville ikke ha brydd meg mer om en slik jente hvis det var tilfellet. Altså at hun har vanskelig for å bestemme seg for det er ikke slik det burde være.

 

Her har du det perfekte eksempelet på at du ikke kan elske andre om du ikke elsker deg selv, for hvem har du nå, deg og huekjøret ditt. Hvis det ikke ordner seg, så bruk erfaringen som en motivasjon til å utvikle deg selv, få litt selvtillit, trene, utvide horisonten.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det må vel sies å være nært opp mot en klisjé, etter lang "jakt" nærmer gutten seg jenta avtalen er så godt som i boks før det viser seg at hun vil ha en jentes nærhet for øyeblikket. :roll:

 

Men som NicolasDarvas sier, slaget er kanskje tapt, men krigen er ikke over før en gir seg. Kan godt være hun bare er i en eksprimenterende fase, eller har slengt seg på "jente-rote-med-jente" bølgen som tydeligvis blir mer populært med tiden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...