Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jente betatt, jeg...


Anbefalte innlegg

Møtte en jente på vorspiel for 2 uker siden. Kort fortalt, endte det med litt klining utover kvelden, og vi har siden vært på ett par dates. Tingen er at hun virker så utrolig forelsket, mens jeg, hehe, er litt usikker på hvordan jeg føler. Hun er utrolig pen, men jeg føler liksom ikke vi er helt på linje. Har hørt av kamerater at hun poster mye om meg på face. Kommenterer på nesten alle bilder med meg. Nå er jeg faktisk ikke på facebook selv ( i know :eek: ), så har ikke fått sett alt. Men dette er noe som irriterer.

 

Akkurat nå vet jeg ikke helt hva jeg skal gjøre. Var ute på torsdag, og hadde det gøy med en annen jente. I går, var jeg heller ikke med henne, selv om hun maste og ville at jeg skulle komme på nachspiel.

Å innlede et forhold er uaktuelt per dags dato, men burde jeg gi det litt mer tid? Tilbringe flere filmkvelder sammen? Var det galt av meg å hygge meg med en annen jente på torsdag?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er ingen som sier at du ikke får lov å ha det hyggelig med 2 jenter på samme tid, er da ingenting galt i det. :)

 

Om du tar mye inititativ til filmkvelder f.eks, så vil hun nok tolke at du er interessert.

Men nå vet jo såklart ikke jeg hvor interessert du er, og hvor mye tid du vil legge i det. Men om du liker å være sammen med henne, så ser jeg ikke hvorfor du ikke skal tilbringe mer tid med henne. :)

 

Men om du absolutt ikke vil inn i et forhold, så er det helt sikkert greit å si ifra om det til henne når du føler det er på tide, slik at hun ikke for noen forhåpninger.

Lenke til kommentar
Om du tar mye inititativ til filmkvelder f.eks, så vil hun nok tolke at du er interessert.

Men nå vet jo såklart ikke jeg hvor interessert du er, og hvor mye tid du vil legge i det.

 

Det samme tenker jeg. Jeg er interessert, men ikke på samme nivå som hun. Om dette skal bli noe av, er vi nødt til å være på samme plan.

 

Er redd for å såre henne om jeg forteller hva jeg føler. Hun er fantastik fin jente.

 

Lag deg facebook å se hva hun skriver, og ha noen kos/film kvelder med henne :new_woot:

 

Hvorfor jeg ikke bruker fjesboken får vi ta en annen gang

Lenke til kommentar

Om jeg skal gi deg et råd, så vil det vel være å bare finne på ting å gjøre med henne, og la ting utvikle seg derfra. Om du faktisk liker å bruke tid med henne.

Om du føler at du er med henne bare fordi hun spør, og du ikke vil såre henne ved å avslå, så vil jeg si at du like greit kan si det som det er.

Lenke til kommentar

Er ikke redd for å avslå. Har sagt nei til flere sammenkomster allerede. Men det har jo bare ført til at jeg føler jeg drar nytte av henne. Hun utfordrer meg ikke. Hun sier ja til alt. Det blir derfor vanskelig å la ting utvikle seg naturlig.

 

Hun er pen, og jeg er vilt tiltrukket av henne seksuelt. Men det går ikke så veldig mye dypere enn det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...