Gå til innhold

Sony Ericsson T610!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter å ha lest de mange innlegg om T610 har jeg kommet frem til følgende.Jeg trenger mer hjelp i min jakt på mobil......Den absolutte favoritt til nå er T610 men det virker som om det er mye klatt med den. Kan noen hjelpe meg med å forklare meg positive og negative ting med denne mobilen.....funksjoner,hva de kan brukes til osv.......

På forhånd takk...... :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei.

Negative: Dårlig skjerm,blir helt sort i solen.

Lite Minne

Positive: Liten

65000farger i display.

Lang batteri standby

Husker ikke mer,hadde en slik tlf i 2uker jeg.Tilbake til Nokia. :wink:

Skrevet

Har nettop måttet levere inn min t610. Telefonen er død.

Får den ikke på lengre. Kan si jeg ble passelig forbanna. Men får håpe dette bare er på min telefon

Skrevet

I reperasjonstiden har du krav på å få låne en tilsvarende modell som du har til repp, altså en T610. Bare sånn at du er klar over det :)

Skrevet
I reperasjonstiden har du krav på å få låne en tilsvarende modell som du har til repp, altså en T610. Bare sånn at du er klar over det :)

Sludder! Du har krav på å låne ett produkt som tilfredsstiller de samme behov. I praksis en GA 318.

Skrevet

Sludder! Du har krav på å låne ett produkt som tilfredsstiller de samme behov. I praksis en GA 318.

Før du har rett til å få låne en tilsvarende mobil må vel reperasjonstiden være urimelig lang.

Skrevet

arehei har rett her. Du har krav på en lik modell under hele reperasjonstiden. Om selgeren sier noe annet er han full av bs :)

Ring forbrukerombudet, og hør hva de sier!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...