Gå til innhold

Hjelp med valg av ny laptop


Anbefalte innlegg

Hei Alle og godt nytt år:)

 

No er snart tida inne for å invistere i ny laptop. Den Acern jeg har no holder på å gå opp i liminga....

 

Jeg bruker pcen til det meste som man bruker en pc til, men er ingen hardcore gamer. Liker å spille litt da :)

 

Det er et par stk jeg har sett på til no:

Asus G51jx og MSI Gx660. Når det gjelder Asusen så ser jeg at den får jeg med mulighet for i5 eller i7 prossesor og 3D. Er prisøkning mellom i5 og i7 verdt penga? Og er 3D skjermen noe å anbefale?

En ting jeg ikke helt liker på begge maskinen er vekta. Har dere noen andre forslag med ca samme spec bare med litt lavere vekt?

 

Takker for hjelp:)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei igjen.

 

No har jeg mer eller mindre bestemt meg for MSI GX/GT660. Det jeg lurer på da er hvem av modellene som er best. Ser at både GX og GT får man i flere varianter. Noen som kan svare på hvem som er best av dem? Hvor er det eventuelt billigst og best å kjøpe den?

 

OBS!! Viss noen mener jeg kan få kjøpt en pc med ca samme spec bare lettere, så er det av stor interesse :thumbup:

Eller er det noen som mener jeg burde ha litt is i magen å vente litt? Kommer det noe nytt i nær fremtid?

 

Takker for svar

Endret av janrune80
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...