Gå til innhold

Mount & Blade


Anbefalte innlegg

Må bare få sagt at jeg har søkt og søkt etter dette spillet på forumet, og har ikke funnet en tråd som omhandler kun dette spillet.

 

Mount and blade er et RPG-spill der du samler tropper, slåss deg til fiender og allierte, tar over byer, gjør masse forskjellige quests, og utfører slagene i et utrolig bra combat-system. (synes jeg) :D

 

Det fins også en tillegspakke; Mount and Blade: Warband. Dette har jeg selv ikke prøvd, så kan ikke forklare mer om det. Det kan jo dere diskutere litt rundt selv nedenfor ;)

 

Post gjerne hva dere selv synes om spillet, hva dere liker ved det, og hva dere IKKE liker ved det.

 

Merry posting!

mount-blade.jpg

5921ad39390c03ef001e4f519344fa7c568c4e71_2.jpg

mount-and-blade-20080714113416812_640w.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

nå er jo jeg ganske sikker på at warband er et eget spill ?

tja skaffa det nettop ganske artig

selvom jeg suger :dontgetit:

er natvie mode best ? for det var det eneste som var der da jeg kjøpte spiller

Det som gjør Mount & Blade bra er mods. Anbefaler å gå inn på forumet til Tellworlds og finne noen. Veldig varierende kvalitet.

Lenke til kommentar

Elsker spillet :love:

SO DO I :D

 

nå er jo jeg ganske sikker på at warband er et eget spill ?

tja skaffa det nettop ganske artig

selvom jeg suger :dontgetit:

er natvie mode best ? for det var det eneste som var der da jeg kjøpte spiller

Ok, jeg har nemlig hørt at det er tilleggspakke fra venner osv, kan hende jeg tar feil ;)

Lenke til kommentar

Kommer an på hvilken spillestil du foretrekker. Det som for meg har vært uten tvil det kuleste var ren bueskytter med mange fullt oppgraderte bueskyttere. (vikingene sine) Hadde vell 40 slike, gikk til nærmeste bakketopp å vi hadde så og si slaktet alle før de nådde bakken.

Det er da det er morsomt med siege ;)

Lenke til kommentar

Hah, ikke med bueskyttere om du skal angripe. Presterte å tape når jeg hadde flere bueskyttere en de hadde soldater. Har selv ikke Warband, (var med i beta) men er det ikke slik at det er kommet muligheter til å slå opp dører, åpne porten for venner og dytte siege towers til muren?

Vel... man bygger hvertfall siege-towers :D resten har jeg ikke hørt om... btw, er bueskytterne dine fullt oppgradert, er de ikke så verst i nærkamp heller :)

Lenke til kommentar

Liker spillet! Utrolig artig combat, men kan ikke si jeg er alt for glad i quest systemet. I hvertfall hvis du velger å kjempe for en Lord. Får ofte quests som å gi et brev til en spesifikk person, men hver gang jeg kommer fram så er han sporløst forsvunnet. >_>

 

 

Tournaments er derimot sinnsykt gøy! Og tjener veldig mye ved å bete på deg selv. ^_^ Blir litt for lett når du når litt høyre nivå da.

 

 

For normale kamper... alt jeg kan si er at med mindre du liker easy mode så hold deg unna heavy armor og heavy war horse med en lanse. >_> Kan lett ta 1v100 uten problemer, og det ved å ri rett inn i massen som låper mot meg. Hvis de har archers kan det bli noe mer vrient, men et skjold på ryggen hjelper veldig der. Og for å være helt ærlig, du trenger ikke mer enn en hest og lanse. Mener å huske du da kan ha 2 skjold, et i handa og et på ryggen. Da skal det mye til for å dø. =P

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...