Troy Henrik Skrevet 3. juli 2003 Skrevet 3. juli 2003 mitt NF7-S finner ikke HD jeg har en Maxtor dimond9 120GB S-ATA. får dermed ikke innstalert Windows..... kan noen hjelpe meg?
Bushnell Skrevet 3. juli 2003 Skrevet 3. juli 2003 finner biosen den i heletatt? prøv å bytt strøm kontakt og ide kabel og..
F4en Skrevet 3. juli 2003 Skrevet 3. juli 2003 pleier å være jumper feil... (sett at du ikke finner den i BIOSen) Hvis den (og eventuelt andre enheter på bussen) står på cable select så skift til master / slave. Det pleier å fikse biffen.
Troy Henrik Skrevet 4. juli 2003 Forfatter Skrevet 4. juli 2003 jeg har S-ATA så jeg har ikke slave og master jeg sliter.no + at jeg ikke finner den i bios.
Prizefighter Skrevet 4. juli 2003 Skrevet 4. juli 2003 Må vel ha en Serial-Ata diskett for at maskinen skal gjenkjenne disken.
jfkleven Skrevet 4. juli 2003 Skrevet 4. juli 2003 Det er sikkert en jumper på hovedkortet som må flyttes på for å aktivere s-ata. Skjekk bios innstillingene også. I tillegg må du ha s-ata drivere på diskett hvis du skal legge inn en ren installasjon av windows
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå