Gå til innhold

Bærbar til spill, surfing og multimedia


MiNi1S

Anbefalte innlegg

Hvor mye penger vil du bruke?

 

Har satt meg et mål om å ikke bruke stor mer en 10-12.000

Har satt et øye på ASUS G73JW 17.3" HD+

eller ASUS G73JW 17.3" Full HD

som er litt dyrere, men har litt mer å by på

 

Det som er viktig for meg er å ha en PC som jeg kan ha lenge, så om jeg må betale litt ekstra for det så skal det la seg gjøre.

 

Hva skal du bruke maskinen til?

 

Hovedsakelig vil den brukes på en pult, med strøm og ekstern mus, men bra batteri er et pluss vis jeg har lyst til å slå opp en film eller lignende på toget etc.

 

Spill: WoW etc. fordel om den har muligheter til å kjøre spill som kommer i framtiden, men det er ikke viktig å kjøre alt på Ultra

Noe multitasking, som å spille mens man har internettbrowser, musikk og msn etc i bakrunnen. så kanskje Quad Core er lurt?

 

Hvilke krav stiller du til maskinen?

 

Har planer om å kjøpe en SSD disk til å ha som C disk i fremtiden. Mulighet for å oppgradere både ram (med mindre det er en del fra før) og harddisk er kjekt!

 

Har du noen spesielle krav til design/farge/fysiske mål? I så fall, list dem opp.

 

Eneste krav er vel en nogelunde bra skjerm både størrelse og lys etc. Vekt og design er ikke viktig.

 

 

Til sist

 

Det bør være en maskin som tåler vanlig bruk i flere år, en som er litt robust i fester, tastatur etc.

Endret av Emshuee
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

ja acer suger hardt hadde en acer men den funka nesten ikke når jeg kjøpte den og 3 måneder senere så bgynte den og overopphete randomly

dårlig byggekvalitet og elendige kjøling/vifter og de leverte med en 64 cpu og 32bit windows. når jeg betalte 9k for den trode jeg at jeg fikk noe med lit kvalitet... sån går det når en noob kjøper en 'gamer pc' :thumbdown:

 

asus er bærbar pc'enes konge=)

men vist du velger hp eller noe husk å se om de er 2 eller 4 kjerners cpu!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...