Daskeladden Skrevet 26. desember 2010 Skrevet 26. desember 2010 Hei, jeg er en gutt som ikke riktig er 18 år enda.. og min mor sier jeg ikke får lov til å kjøpe black ops, men jeg har fått henne til å kjøpe 18 grense spill til meg før Har dere noen argumenter for å kjøpe Black ops og eventuelt noen motargumenter? Takker på forhånd for svar!
pcandmachelper Skrevet 26. desember 2010 Skrevet 26. desember 2010 - alle vennene dine har d - grensa er satt fordi d er blodig spill, men du liker blodig - skal gjøre d bedre på skolen - beste spillet i året lykke til med fightinga
TheSleepwalker Skrevet 26. desember 2010 Skrevet 26. desember 2010 Siden du aldri har noe å gjøre kan du enten sitte inne å game, eller begynne å røyke, henge på gata hele natta, begynne med dop og bli ungdomskriminell.
cozmos Skrevet 26. desember 2010 Skrevet 26. desember 2010 *Sånn at jeg kan irritere de over 18 som spiller ved å syte i mic'en med min stemmeskifte-stemme hver gang jeg dør *Noen må jo anklage alle andre for å jukse *Få doktorgrad i engelsk *Alle vennene mine har det
Daskeladden Skrevet 26. desember 2010 Forfatter Skrevet 26. desember 2010 hmm.... veldig gode råd her! vurderer å legge inn litt syting og
Mariofrans Skrevet 26. desember 2010 Skrevet 26. desember 2010 Spillet går ut på mer enn å drepe alle en ser, det som er morsomt er konkuransen om hvem som er best. Aldersgrensen er bare veiledende, du har lov til å spille 18 års spill selv om du er 10, i motsetning til alkohol som du Må være 18 for å kjøpe. Eller bare kjøp spillet uten lov, gjem det hver kvelds sÅ hun ikke tar det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå