h1web Skrevet 25. desember 2010 Skrevet 25. desember 2010 Hei. Jeg har et lite problem, eller kompissen min har. Han får ikke koblet til nettet. Vær gang han prøver å koble til får han feilmelding "Mulig konflikt mellom nettverkssikkerhetsnøkkler", så blir han frakoblet. Har prøvd å restarte modem, resette modem og restarte datamasking. Funker fortsatt ikke. Prøvde å spørre på et annet forum, da svarte noen "Svaret ditt står i feilmeldingen. Han har trolig allerede registert nettverket med en annen nøkkel. Velg å glemme nettverket, dette finner du på kontrollpanel." Hvor i kontroll panel finner jeg dette? Takk på forhånd, ha en videre god jul!
raWrz Skrevet 25. desember 2010 Skrevet 25. desember 2010 Vista/win7: Høyere klikk på nettverks ikonet - Åpne Nettverks og Delingsenter - på høyere siden skal det stå Administrer trådløse nettverk - finn nette med samme navn som det han skal koble seg til og slett det. ~ Submit
raWrz Skrevet 25. desember 2010 Skrevet 25. desember 2010 Jepp, skal gå og ta meg et glass juleburs nå God Jul! ~ Submit
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå