Gå til innhold

Kommentartråd: Ben-Tech


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har vært å kjøpt meg masse nytt verktøy i romjulen, pluss støvmasker. Så nå er jeg ganske nært med å vøre ferdig, kjøpte også noen filer, så jeg får filt viftehullene. Her skal jeg ha eventuelt bassrør eller lignene, så det ikke blir så ugjevnt utenfra, også vil det se bedre ut.

 

Er det noen som vet om noen nettbutikker på slikt? Trenger 120mm, 140mm og 250mm bassrør, pakkninger eller noe lignene som kan dekke langs viftehullene ;)

Lenke til kommentar

Jeg har kikket en del på andre sine arbeidslogger, og sett hvordan dørløsningene deres er. Og mange ser ganske interessant ut :)

 

Har enda ikke helt bestemt meg enda hvordan den kommer til å bli, men jeg har en del skisser og ideer. Men jeg vil ha en der som er lett og ta av og ikke vil vise så godt på lakk og slikt.

 

Vurderer å bruke sidedøra fra gamle kabinettet, eller bruke hele MDF platen på siden som dør. Er ganske vanskelig å bestemme seg :p

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Takker :)

Hehe, fikk kjøpt meg noen nye blader til stikksagen. Så nå skal det bli fres på projektet :p

 

Men det store spørsmålet, pianofinish i svart eller hvit?

 

Har alltid vært fan av svart, men synes også hvit med svarte knapper, hjul, cd/dvd/br/rom osv også e ganske kult :p

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...