Xp3ri3nZ Skrevet 22. desember 2010 Skrevet 22. desember 2010 Hei eg har et stort problem når eg spiller wow! Eg spiller på 48 tommer lcd tv som eg bruker som skjerm til pcen. Dette har gått fint til nå, men i wow så er teksten så liten at eg klarer ikke å lese den. Har prøvd å google litt men finner ikke løsning uten om å gå ned i oppløsning og det vill eg jo ikke. Er det noen som har noen tips til dette problemet?
Colado Skrevet 22. desember 2010 Skrevet 22. desember 2010 Hei eg har et stort problem når eg spiller wow! Eg spiller på 48 tommer lcd tv som eg bruker som skjerm til pcen. Dette har gått fint til nå, men i wow så er teksten så liten at eg klarer ikke å lese den. Har prøvd å google litt men finner ikke løsning uten om å gå ned i oppløsning og det vill eg jo ikke. Er det noen som har noen tips til dette problemet? Endre UI scale kanskje? Aner ikke om det vil funke.
Hudrin Skrevet 23. desember 2010 Skrevet 23. desember 2010 Hei eg har et stort problem når eg spiller wow! Eg spiller på 48 tommer lcd tv som eg bruker som skjerm til pcen. Dette har gått fint til nå, men i wow så er teksten så liten at eg klarer ikke å lese den. Har prøvd å google litt men finner ikke løsning uten om å gå ned i oppløsning og det vill eg jo ikke. Er det noen som har noen tips til dette problemet? på chatvindu ditt, høyreklikk der det står General, velg unlock så kan du gjøre vindu større eller mindre som du vil, samme høyreklikk på General og du kan bla deg nedover og velge font størrelse på teksten slå deg løs...
Xp3ri3nZ Skrevet 24. desember 2010 Forfatter Skrevet 24. desember 2010 Hei eg har et stort problem når eg spiller wow! Eg spiller på 48 tommer lcd tv som eg bruker som skjerm til pcen. Dette har gått fint til nå, men i wow så er teksten så liten at eg klarer ikke å lese den. Har prøvd å google litt men finner ikke løsning uten om å gå ned i oppløsning og det vill eg jo ikke. Er det noen som har noen tips til dette problemet? på chatvindu ditt, høyreklikk der det står General, velg unlock så kan du gjøre vindu større eller mindre som du vil, samme høyreklikk på General og du kan bla deg nedover og velge font størrelse på teksten slå deg løs... Tusen Takk får tipset skal teste det med en gang! Spesielt når eg får quest av npcer eg ikke klarer lese teksten! Håper dette hjelper! Hvis andre har noen smarte ideer så kom med dem
Xp3ri3nZ Skrevet 24. desember 2010 Forfatter Skrevet 24. desember 2010 Det hjalp i chaten ja! Men har forsatt store problemer med å lese quest oppdrag, noen tips hvordan eg kan stille opp skriften der? Noen addons? HJELP Hei eg har et stort problem når eg spiller wow! Eg spiller på 48 tommer lcd tv som eg bruker som skjerm til pcen. Dette har gått fint til nå, men i wow så er teksten så liten at eg klarer ikke å lese den. Har prøvd å google litt men finner ikke løsning uten om å gå ned i oppløsning og det vill eg jo ikke. Er det noen som har noen tips til dette problemet? Endre UI scale kanskje? Aner ikke om det vil funke. Ja hvordan gjør eg det da? Eg har fått fiksa selve chaten men skriften andre plasser er nesten umulig og lese
Hudrin Skrevet 24. desember 2010 Skrevet 24. desember 2010 stor skjerm har du egentlig? jeg sitter med en 27" her og det går fint.. ui scale fins i options/video/advance menyen..
Xp3ri3nZ Skrevet 24. desember 2010 Forfatter Skrevet 24. desember 2010 Sitter med en 48 tommer lcd tv. Ui scaling?? Kan eg stille skriften i quester der? Alternativet er å sitte 10 cm i fra tven da klarer eg å lese hva som står
Hudrin Skrevet 24. desember 2010 Skrevet 24. desember 2010 Sitter med en 48 tommer lcd tv. Ui scaling?? Kan eg stille skriften i quester der? Alternativet er å sitte 10 cm i fra tven da klarer eg å lese hva som står på ui scale tror jeg du bare stiller størrelsen på hele ui`en , vet ikke om det hjelper så mye på skrift i questloggen..brukte ui scale mere før når jeg hadde en 15" med noe rar oppløsning på skjermen og uien ble helt rar og se på.
nagina Skrevet 24. desember 2010 Skrevet 24. desember 2010 Høres ut som at du sitter på en dårlig 48" tommer skjerm, sånn er det på min 42" plasma, sucks å lese tekst, mens hos kompisen sin 46" så ser man alt.
mad_arab Skrevet 27. desember 2010 Skrevet 27. desember 2010 Tipper oppløsningen er lav på tv'en. Ikke så mye å gjøre med det dessverre. Men det kan være lurt å matche oppløsningen fra pcen til oppløsningen på tv'en.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå