cobraen Skrevet 21. desember 2010 Skrevet 21. desember 2010 heisann:) er på jakt etter eit par personar eg kan spele litt med.. spela dei 2 nevte spela mest, pga halv-dårlig tilkobling i blandt.. har og andre spel eg kan spele som black ops og css.. om du er intresert i å få med ein ekstra på eit lite lag, uten at det blir for mykje bry/ uten å bry deg om K/D ratio, kan eg bli med:) spela jo for moro skyld, ikkje for å bli sint;) om du og berre ønskjer eit par games i blandt, er det og okai:) add [email protected] på steam, har bytta nick litt ofta i det siste, så lettaste blir å adde mailen:) ser fram til å spele litt med ei liti gruppe i framtiden:) (snakker sognedialekt om du ikkje har skjønt det enno:P men skal alltids klare og gjere meg forstått, skjønnar godt om det ikkje er enkel lesing over/enkelt å forstå meg:P)
Gjest Slettet+56132 Skrevet 21. desember 2010 Skrevet 21. desember 2010 Det finnes automatiske matchmaking system som søker opp andre spillere for deg automatisk i lobby eller du joiner selv en lobby full av spillere.
cobraen Skrevet 22. desember 2010 Forfatter Skrevet 22. desember 2010 kjenner til det, men hadde vore greit å få spele litt med folk eg kjenner/kan bli kjendt med..
TheCatIsALie Skrevet 11. januar 2011 Skrevet 11. januar 2011 Du kan jo alltids spørre medelever/kollegaer?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå