Gå til innhold

Tråden om bagger/vesker


Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Kjøpte meg en Base Camp Duffel size L fra The North Face idag. Kom over den på tilbud så klarte jeg ikke å la være. Kvaliteten er rett og slett overveldende, så da får det bare være at den omtrent er blitt allemannseie. Noen her som har erfaringer med å bære denne på ryggen over lengre perioder?

Lenke til kommentar

Kjøpte meg en Base Camp Duffel size L fra The North Face idag. Kom over den på tilbud så klarte jeg ikke å la være. Kvaliteten er rett og slett overveldende, så da får det bare være at den omtrent er blitt allemannseie. Noen her som har erfaringer med å bære denne på ryggen over lengre perioder?

Den er ikke noe god og ha på ryggen over lengre perioder nei, men over middels og korte perioder er den derimot helt ok. til og fra bil/ hytte/ båt/ noe annet, er den helt konge.

Endret av For Your Eyes Only
Lenke til kommentar

På tide med en ny bag, og det står for øyeblikket mellom Mulberry Clipper Mole-Cognac og Mulberry Clipper Black-Cognac. Heller selv mot Black-Cognac da jeg allerede eier en brun skinn duffel, men kunne fremdeles trengt noen synspunkter.

 

Og når jeg først er inne på Mulberry, hva synes dere om Ted modellene deres? Føler at de tre låsene ødelegger litt. Synd det ikke bare er en, men fikk så utrolig lyst på den når jeg så dette disse bildene :love:

Endret av Jottnegen
Lenke til kommentar

På tide med en ny bag, og det står for øyeblikket mellom Mulberry Clipper Mole-Cognac og Mulberry Clipper Black-Cognac. Heller selv mot Black-Cognac da jeg allerede eier en brun skinn duffel, men kunne fremdeles trengt noen synspunkter.

Jeg har jo den mindre versjonen i black-cognac så jeg liker den best. Er veldig fornøyd med min bag.

Og når jeg først er inne på Mulberry, hva synes dere om Ted modellene deres? Føler at de tre låsene ødelegger litt. Synd det ikke bare er en, men fikk så utrolig lyst på den når jeg så dette disse bildene :love:

Liker Ted også, bare synd de ikke er billige.

Skal sies at jeg generelt er fan av det meste Mulberry lager :p

Endret av PatSharpX
Lenke til kommentar

På tide med en ny bag, og det står for øyeblikket mellom Mulberry Clipper Mole-Cognac og Mulberry Clipper Black-Cognac. Heller selv mot Black-Cognac da jeg allerede eier en brun skinn duffel, men kunne fremdeles trengt noen synspunkter.

 

Og når jeg først er inne på Mulberry, hva synes dere om Ted modellene deres? Føler at de tre låsene ødelegger litt. Synd det ikke bare er en, men fikk så utrolig lyst på den når jeg så dette disse bildene :love:

 

Et rimeligere alternativ, om det er ønskelig.

Endret av spinkeljaevel
Lenke til kommentar

Hva syns dere om denne?

*snip*

Litt skeptisk, men er vanskelig å si noe sikkert uten å se den med et antrekk.

Jeg lurer på om jeg skal kjøpe den eller ikke, men den er muligens litt stor.

Tenkte å ha den til laptop + noen dokumenter.

Og har jo en 13" laptop så blir en del ekstra plass.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Skal skaffe meg en slik en:

Style%20bag%20knomo%20bungo-Hero1309263750000.jpg

Hei. Jeg leter etter en messenger bag som har plass til en 14" pc, lader og ekstern hdd til den, notatblokk og 1-2 skolebøker. jeg har en liten formening om hvordan den skal se ut, se bildet over.

 

Prisklasse:700-1200

 

Et annet spørsmål, kan dere anbefale en nettbutikk som selger bager?

 

Takk for svar!

Endret av sawfish
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...