Gå til innhold

Dropbox er klar


Anbefalte innlegg

Brukte Dropbox en liten stund, helt til jeg leste i programmet at de lagret mine slettede filer.....

 

 

De lagrer dine slettede filer i opptil 3 måneder, slik at du kan gå tilbake på slettinga, og finne frem fila etterpå. Er ingen annen grunn til det, og er jo egentelig ganske gjeft, for om noe slettes på den ene plassen, blir det slettet på alle...

 

Da er det veldig gjeft med en mulighet til å gå tilbake til en versjon av fila som ikke er slettet :)

 

Er ikke det bare å trykke "show deleted files", merke de og trykke "permamently delete" ? :D Eller mener dere lagrer slettede filer på andre måter :) ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hadde dropbox tidligere, men byttet til SugarSync pga muligheter for selektiv sync. Er det noe poeng å bytte tilbake ?

 

Selective Sync i Dropbox er fortsatt bare èn mappe, men man kan velge de undermappene man vil i Dropbox mappa. Sugarsync synes jeg er mye bedre her i og med at man kan synce akkurat de mappene man vil uavhengig av hvor på pcen de er. Dropbox er imidlertid mye slickere og mindre bloated enn SugarSync etter min mening.

Lenke til kommentar

Hadde dropbox tidligere, men byttet til SugarSync pga muligheter for selektiv sync. Er det noe poeng å bytte tilbake ?

 

Selective Sync i Dropbox er fortsatt bare èn mappe, men man kan velge de undermappene man vil i Dropbox mappa. Sugarsync synes jeg er mye bedre her i og med at man kan synce akkurat de mappene man vil uavhengig av hvor på pcen de er. Dropbox er imidlertid mye slickere og mindre bloated enn SugarSync etter min mening.

Jeg har symlinket bl.a. dokumenter til dropbox-katalogen. Funker fint.

Endret av Thlom
Lenke til kommentar

Selective Sync i Dropbox er fortsatt bare èn mappe, men man kan velge de undermappene man vil i Dropbox mappa. Sugarsync synes jeg er mye bedre her i og med at man kan synce akkurat de mappene man vil uavhengig av hvor på pcen de er. Dropbox er imidlertid mye slickere og mindre bloated enn SugarSync etter min mening.

 

Denne funksjonen er vel under utvikling, så jeg vil anta at dette er noe man også får på dropbox om ikke så alt for lenge. Det er hvertfall det forbedringspunktet som har fått flest stemmer på votebox.

Lenke til kommentar

Synes Picasa er langt bedre til backup av bilder. Hvertfall med tanke på at Android kan automatisk synce picasa bilder direkte i galleriet. For 20GB ekstra (utover de ~7 fra gmail) betaler jeg usle 5USD i året).

 

Bruker dropbox til alt annet.

 

Picasa er vel bare på 1 GB i utgangspunktet?

 

Takk for tipsene om ekstra plass i Dropbox. Har fått meg 19GB gratis, så nå kan bruken utvides betydelig!

 

Hvilke tips :ohmy: !?!?

Lenke til kommentar

Hvis du går på universitet eller høyskole så kan du få mer plass :)

www.dropbox.com/edu

 

 

Og ja, DB er veldig kjekt hvis man f.eks. har en laptop på skolen og en stasjonær hjemme.

 

Funker ikke det dersom man går på VGS og har en @iskole email :( ?

 

 

Ser og at man kan "connect with facebook" twitter etc, men hva vil det si? Hva gjør det :p ?

post-223160-0-65146200-1293840329_thumb.jpg

Endret av handerrre
Lenke til kommentar

Funker ikke det dersom man går på VGS og har en @iskole email :( ?

Har du prøvd?

 

Ser og at man kan "connect with facebook" twitter etc, men hva vil det si? Hva gjør det :p ?

Vet ikke. Det som vil gi deg betydelig mer plass er referrals. Du kan få 32*250MB (eller 32*500MB hvis du registreres som student) ekstra gjennom referrals.

Lenke til kommentar

Funker ikke det dersom man går på VGS og har en @iskole email :( ?

Har du prøvd?

 

Noep, kan vel ikke skade :p Men den må vel ikke være den man signet opp med til å begynne med :) ?

 

Edit: Funket ikke med @iskole.no email =/

 

men jeg visste ikke at man hadde .edu email her i Norge (?)

post-223160-0-83944700-1293893492_thumb.jpg

Endret av handerrre
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...