Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

litt data hjelp plis?


Anbefalte innlegg

vet ikke helt hvor jeg skal poste denne, så moderatorene kan, flytte eller slette den vist den ikke passer inn.

 

jeg har en laptop. når jeg kjøpte den funket borderlands og mass effect2 helt fint på den. etter dette har jeg lastet ned online spill (en del av dem). nå lagger spillene som bare det, er det noen måte å fikse dette på? har prøvd å slette alle spillene.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei! Velkommen som bruker av forumet. Kjekt å se at den yngste garde følger etter her på forumet..

 

Sånn som jeg ser det har du to måter å løse problemet ditt.

 

Det enkleste er å gå inn på kontrollpanel og sette maskinen tilbake i tid til før du jekket inn onlinespill (hva nå det kan være)

 

Dersom du har fiklet og denne funksjonen er deaktivert, så er det raskeste å installere Windows på nytt. Husk å ta backup før du re-installerer. Defragmentering er alltid smart, men tror problemet ditt ikke løses med dette.

 

CC-cleaner og andre slike vidunderkurer kan løse problemet dersom du er heldig. Men dersom du har installert masse rusk og rask fra nettet, så har du sikkert mer en et problem. Da har du full pakke.

 

Husk alle som tilbyr gratisspill, warez og alt slikt oftest gjør dette for å distribuere tilleggssøppel. Er du heldig, så slipper du unna med en ny verktøylinje i nettleseren.

 

I 90 % av tilfellene vil du ikke merke noe til at maskinen din er infisert.

 

Nye bærbare kan som regel reinstalleres uten cd. Du trykker bar F8 eller noe sånt i oppstart og følger menysystemet.

 

Luksus topic du laget på tråden!

Lenke til kommentar

tilbake stille pcen betyr at du må inn en av menyene og velge ett tidligere restore point. Dette vil gjør at pcen tilbake stilles til det tidspunktet restore pointet ble laget.

 

Kjøpe og installere Windows 7 er vel og greitt, men litt vel drastisk, fordi det medfører at du må foreta en ny installering av operativ systemet. Dette vil antagelig føre til at du må formatere og da mister du allt som du ikke har tatt kopi av på hard disken din.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...